Σειρά είχε το i10T N-Line με τον “καλό” τουρμπάτο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα του λίτρου με τους 100 ίππους και τα 172 Nm ροπής.
Αυτόν που μετατρέπει το i10 σε ένα ατίθασο ζιζάνιο στους δρόμους της πόλης και σπείρει το μικρόβιο της οδηγικής ίντριγκας σε 45άρηδες έγγαμους εν μέσω μάλιστα καραντίνας. Από την πρώτη επαφή μαζί του ένιωσα σαν τους πρωταγωνιστές στην πάλαι ποτέ κινηματογραφική ταινία “Ληστεία αλά Ιταλικά”. Το “ζουζούνι” δεν σε αφήνει να ηρεμήσεις. Σε τσιγκλά να φλερτάρεις με την παρανομία κινούμενος τις περισσότερες φορές επάνω στις διαχωριστικές λωρίδες, να προβείς σε σφήνες και άλλα παιδικά βγάζοντας απωθημένα ετών.
Το υπερτροφοδοτούμενο i10 N Line δεν είναι GTI με τη στενή έννοια του όρου. Όχι, πρόκειται όμως για παιχνίδι που σε βοηθά να ξεγλιστράς από τον “μεταλλικό πολτό” σε κυκλοφοριακές συνθήκες ασφυξίας, χωρίς μάλιστα να απαιτεί από σένα μια περιουσία, ή να μετατρέπεσαι στον καλύτερο φίλο του βενζινοπώλη.
Καλά στημένο, με άκαμπτο πλαίσιο σαν μικρό βράχο, σφιχτή ανάρτηση που δεν επιτρέπει κουλά και δεν σου βγάζει τα συκώτια (σε εγκάρσιες ανωμαλίες μόνο θα ακούσεις βαρύγδουπο γκουπ εξαιτίας του χαμηλού προφίλ ελαστικών), στρίβει με όσα έρχεται χωρίς να φοβίζει. Αφήνει δε περιθώρια τοποθέτησης στον πιο μυημένο, για παράδειγμα να γυρίσει γλυκά με τσίμπημα στο φρένο. Το σωστά ζυγισμένο σε βάρος άμεσο τιμόνι (2,64 στροφές από άκρη σε άκρη) δεν αποτελεί τον καλύτερο μαθητή της πληροφόρησης, αλλά είπαμε, δεν μπορείς να τα έχεις όλα.
Ο εξ Ανατολών φονέας γιγάντων διατηρεί την ταχύτητα μέσα στη στροφή και θα αρνηθεί να ανοίξει απροειδοποίητα την τροχιά του. Στα πιο ανοιχτά κομμάτια μαζεύει εύκολα τριψήφια χιλιόμετρα σχηματίζοντας μεμιάς το χαμόγελο στο πρόσωπό σου. Στο τελευταίο βέβαια συμβάλλει και ο ταιριαστός συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου.
Τέτοια έξυπνα μικρά αυτοκίνητα έχουμε ανάγκη σαν χώρα. Ευχάριστα στην οδήγηση, λειτουργικά, συμπαγή σε διαστάσεις, οικονομικά σε κτήση και χρήση. Το Hyundai i10T N Line κοστίζει 19.590 ευρώ.