Με βάση τα καινοτόμα επιτεύγματά της κατά τα έτη μετά την ανακοίνωση των μεσομακροπρόθεσμων επιχειρηματικών της πρωτοβουλιών, η Kia εστιάζει στην επικαιροποίηση της στρατηγικής της για το 2030 που ανακοινώθηκε πέρυσι και στην περαιτέρω ενίσχυση της επιχειρηματικής στρατηγικής της, ανταποκρινόμενη στην αβεβαιότητα που επικρατεί σε όλο το παγκόσμιο τοπίο της βιομηχανίας κινητικότητας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Kia επικαιροποίησε τη μεσομακροπρόθεσμη επιχειρηματική στρατηγική της με έμφαση στην ηλεκτροκίνηση, καθώς και τη δραστηριότητα των PBV.
Η Kia επανέλαβε τον ετήσιο στόχο της για το 2030 για πωλήσεις 4,3 εκατομμυρίων μονάδων, συμπεριλαμβανομένων 1,6 εκατομμυρίων μονάδων ηλεκτρικών οχημάτων (EV).
Ο ετήσιος στόχος πωλήσεων των 4,3 εκατομμυρίων για το 2030 είναι 34,4% υψηλότερος από τον ετήσιο στόχο της μάρκας για το 2024, που είναι 3,2 εκατομμύρια μονάδες.
Επίσης η εταιρεία σχεδιάζει να γίνει μια κορυφαία μάρκα EVs αυξάνοντας το ποσοστό των ηλεκτροκίνητων μοντέλων στο σύνολο των πωλήσεων της, με την πώληση του μεγαλύτερου ποσοστού ηλεκτροκίνητων μοντέλων μεταξύ των συνολικών πωλήσεών της, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών μοντέλων (HEV), των plug-in υβριδικών (PHEV) και των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία.
Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων ύψους 2,48 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως ή 58% των συνολικών πωλήσεων της Kia το 2030.
"Μετά την επιτυχημένη επανεκκίνηση της μάρκας μας το 2021, η Kia ενισχύει την παγκόσμια επιχειρηματική στρατηγική της για την περαιτέρω δημιουργία μιας καινοτόμου γκάμας EV και την επιτάχυνση της μετάβασης της εταιρείας σε πάροχο βιώσιμων λύσεων κινητικότητας", δήλωσε ο Ho Sung Song.
Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia. "Ανταποκρινόμενη αποτελεσματικά στις αλλαγές στην αγορά κινητικότητας και εφαρμόζοντας αποτελεσματικά μεσομακροπρόθεσμες στρατηγικές, η Kia ενισχύει τη δέσμευση της για την ευημερία των πελατών, των κοινοτήτων, της παγκόσμιας κοινωνίας και του περιβάλλοντος".