Ειδικότερα, ο κ. Κοπελούζος ανέφερε ότι το έργο διευκολύνει την πρόσβαση της Ελλάδας στις αγορές, δεδομένου ότι έχει εξασφαλίσει δανεισμό από μεγάλα διεθνή χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Παράλληλα επισήμανε, πως η Fraport Creece έδωσε «το υψηλότερο τίμημα και κέρδισε τον διαγωνισμό» επισημαίνοντας ταυτόχρονα: «Δεν παίρνουμε χρήματα, αλλά προκαταβάλαμε 1,234 δισ. και για τα επόμενα 4 χρόνια θα επενδύουμε 100 εκατ. τον χρόνο για την επέκταση και ανακατασκευή των αεροδρομίων. Στα επόμενα χρόνια, θα υλοποιηθούν, επιπλέον, επενδύσεις που συνολικά θα φθάσουν τα 1,4 δισ. ευρώ, ενώ σύμφωνα με μελέτες εκτιμάται ότι τουλάχιστον 70.000 άνθρωποι θα ασχοληθούν έμμεσα και άμεσα στα περιφερειακά αεροδρόμια».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του δ.σ. της Fraport AG, Stefan Schulte, σημείωσε ότι η επένδυση εκπέμπει θετικό σήμα προς τη διεθνή επενδυτική κοινότητα, και πρόσθεσε πως «το έργο παρέχει μια πολύ ισχυρή βάση για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και της χώρας μας». «Είμαστε στο σημείο εκκίνησης για ένα success story για την Ελλάδα, τα αεροδρόμια, τον τουρισμό, τους εργαζόμενους» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, Alexander Zinell, επεσήμανε ότι ήδη υλοποιούνται εργασίες στα περιφερειακά αεροδρόμια, τα οποία «θα γίνουν αγνώριστα, καθώς θα φέρουμε την αριστεία στα αεροδρόμια». Σε ό, τι αφορά τη διαδικασία μετάβασης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, ανέφερε ότι κινήθηκε ομαλά, χωρίς να υπάρξουν προβλήματα.
«Πριν από δύο ημέρες, πετύχαμε κάτι που πολλοί θεωρούσαν αδύνατον, αναλάβαμε την λειτουργία 14 περιφερειακών αεροδρομίων, σε μία μόνο στιγμή, τη νύχτα της 10ης προς 11η Απριλίου» τόνισε. Καταλήγοντας, διαμήνυσε πως «οι 14 πύλες στην ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα θα αποτελέσουν καταλύτη ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού, αλλά και άλλων επαγγελματικών κλάδων».