Dikaiologitika News
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Κοινωνία
  • Παιδεία
  • Θέσεις Εργασίας
  • Εργασιακά
  • Ασφάλιση
  • Υγεία
  • Αγροτικά
  • Διεθνή
  • Γνώμες
  • Επιχειρήσεις
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αθλητισμός
  • Media News
  • Όλες οι Ειδήσεις
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    ΙΕΛΚΑ

    Τί βαθμό βάζουν οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ

    Newsroom
    Newsroom
    31/07/2017 - 12:26
    31/07/2017 - 12:26
    31/07/2017 - 12:26
    Τί βαθμό βάζουν οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ

    Θετικά αξιολογεί ο Έλληνας καταναλωτής την αγοραστική εμπειρία στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα ετήσιας πανελλήνιας έρευνας καταναλωτών που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).

    Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές θεωρούν ότι το πιο «δυνατό» σημείο της αγοραστικής εμπειρίας είναι το προσωπικό των καταστημάτων. Άλλωστε πολλές από τις επιχειρήσεις του κλάδου έχουν βραβευτεί επανειλημμένως για το ανθρώπινο δυναμικό τους και τη διαχείριση τους. Οι καταναλωτές έχουν θετική γνώμη για το προσωπικό του ταμείου σε ποσοστό 85% και συνολικά για την εξυπηρέτηση και βοήθεια που λαμβάνουν από το προσωπικό σε ποσοστό 84%.

    Ιδιαίτερα θετική είναι η αξιολόγηση των χαρακτηριστικών των διαθέσιμων προϊόντων στα ράφια των σουπερμάρκετ. Οι θετικές γνώμες για την ποικιλία προϊόντων φτάνουν το 81%, ενώ οι θετικές γνώμες για την ασφάλεια και υγιεινή των προϊόντων φτάνουν το 78%, το οποίο είναι και ιδιαίτερα υψηλό για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.

    Όπως επισημαίνει το ΙΕΛΚΑ, πρόκειται για αποτέλεσμα των μακροχρόνιων επενδύσεων των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ τόσο σε εσωτερικά συστήματα διασφάλισης ποιότητας και εξελιγμένο εξοπλισμό, όσο και των μακροχρόνιων συνεργασιών με μεγάλο αριθμό προμηθευτών η αξιολόγηση των οποίων έχει πολύ απαιτητικά κριτήρια. Τα σουπερμάρκετ στην Ελλάδα συνεργάζονται με χιλιάδες Έλληνες παραγωγούς. Σημειώνεται ότι σε αντίστοιχη πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ καταγράφονται πάνω από 28 χιλ. επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται είτε στην παραγωγή, είτε στο χονδρεμπόριο τροφίμων στην Ελλάδα.

    Ακόμα και σε σχέση με τις κατηγορίες προϊόντων όπου τα σουπερμάρκετ ως κλάδος καταγράφουν ελάσσων ποσοστό πωλήσεων με τα μικρά σημεία πώλησης να έχουν τα μεγαλύτερα μερίδια της αγοράς, η αξιολόγηση είναι θετική με αυξητική τάση τα τελευταία χρόνια. Συγκεκριμένα το 70% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι το σουπερμάρκετ παρέχει φρέσκα προϊόντα (κρέας, ψάρι, οπωροκηπευτικά) υψηλής ποιότητας.

    Σε σχέση με καθεαυτή τη διαδικασία αγοράς, οι θετικές απαντήσεις φτάνουν στο 79% με τους καταναλωτές να θεωρούν ότι μπορούν να κάνουν τις αγορές τους πιο γρήγορα και άνετα σε σχέση με άλλα καταστήματα. Άλλωστε την τελευταία 20ετία το δίκτυο καταστημάτων σουπερμάρκετ στην Ελλάδα έχει αναπτυχθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό τόσο σε αριθμό καταστημάτων, όσο και σε ποιότητα, μάλιστα με καινοτόμα καταστήματα που έχουν βραβευθεί διεθνώς. Τα καταστήματα πέρα από τη συνεχή διαθεσιμότητα ποιοτικών προϊόντων σε μεγάλο εύρος ποικιλίας και τιμών, παρέχουν και σημαντικές συμπληρωματικές υπηρεσίες (π.χ. παρκινγκ, εξυπηρέτηση και διανομή κατ? οίκον).

    Συνολικά το 70% του κοινού -το οποίο κρίνεται ιδιαίτερα υψηλό- δηλώνει ότι όταν φεύγει από το σουπερμάρκετ είναι πιο ευχαριστημένη-ευτυχισμένη/ος κάτι που έχει να κάνει και με άλλους παράγοντες που επηρεάζουν την ψυχολογία του κοινού, όπως π.χ. το διαθέσιμο εισόδημα και η οικονομική ύφεση. Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι οι καταναλωτές έχουν την τελευταία 3ετία σε μεγάλο βαθμό τις θετικές γνώμες τους για τις προσπάθειες των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ για τη διατήρηση των τιμών σε χαμηλά επίπεδα και την στήριξη τους στην αντιμετώπιση της κρίσης ανταποκρινόμενα στη μείωση του εισοδήματος του κοινού. Οι θετικές γνώμες το 2016 έχουν φτάσει στο 54%. Σε μεγάλο βαθμό αυτή η εξέλιξη είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας συγκράτησης των τιμών και των προσφορών, οι οποίες ξεπερνούν σε αξία τα 700 εκατ. ευρώ ετησίως.

    πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

    image1

    Τα έξι εμβόλια κορονοϊού που προστατεύουν 100% από νοσηλεία ή θάνατο

    image2

    Δόθηκε νέα παράταση για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας 2021

    image3

    «Ευχαριστούμε, δε θα πάρουμε» λένε οι Γερμανοί στο εμβόλιο της AstraZeneca

    image4

    Μπαράζ προσλήψεων από μεγάλα σούπερ μάρκετ, πού να κάνετε αίτηση

    image5

    Κώστας Βουτσάς : Ένας χρόνος χωρίς τον αξέχαστο ηθοποιό

    image6

    Ο δύσκολος γρίφος για την μετακίνηση εκτός νομού, πότε θα ανοίξουν ελεύθερα τα διόδια

    Κατηγορία Επιχειρήσεις
    Ειδήσεις σε Tag:
    • ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
    • ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
    • ΙΕΛΚΑ

    GOOGLE NEWS Ακολουθήστε τις ειδήσεις του Dikaiologitika News στο Google News

    viber Το Dikaiologitika News και στο Viber - Μπείτε στην ομάδα μας για να δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

    Dikaiologitika News MEMBER OF Μέλος του Online Media
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • About Us
    • Διαφήμιση
    FORUM

    ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση
    του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο,
    χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

    Copyright © 2011 - 2021 Dikaiologitika News. All rights reserved.
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Θέσεις Εργασίας
    • Εργασιακά
    • Ασφάλιση
    • Υγεία
    • Αγροτικά
    • Διεθνή
    • Γνώμες
    • Επιχειρήσεις
    • Αυτοδιοίκηση
    • Αθλητισμός
    • Media News
    • Όλες οι Ειδήσεις