Συγκεκριμένα πρόκειται για προγράμματα με τίτλο «Feta PDO. Let’s get real!», τα οποία απευθύνονται:
· στις αγορές της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας, συνολικού κόστους 2.916.640 ευρώ με ποσοστό χρηματοδότησης 75% από την Ε.Ε.
· στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά, συνολικού κόστους 3.373.224 ευρώ με ποσοστό χρηματοδότησης 85% από την ΕΕ.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, μέσα από τα προγράμματα προώθησης θα αναδειχθεί στις αγορές-στόχους η ποιότητα, η παράδοση, η μοναδικότητα, η γνησιότητα και η αυθεντικότητα που σχετίζονται με την Φέτα ΠΟΠ, ώστε να την καταστήσει συνειδητή επιλογή των καταναλωτών, αυξάνοντας έτσι το μερίδιο αγοράς και τις εξαγωγές.