Συγκεκριμένα, σε ανάρτησή της στο Twitter γράφει: «Η βραδιά των εκλογών είναι βραδιά πίτσας & η καμπάνια είχε στόχο να πετύχουμε την μεγαλύτερη έκπτωση. Γι' αυτό χρησιμοποιήσαμε ένα hashtag trend που δυστυχώς η χρήση του πήρε λάθος τροπή. Διακόπτουμε λοιπόν, την καμπάνια αφού η Domino’s ουδέποτε θα αναμειχθεί με πολιτικά θέματα.»
{https://twitter.com/DominosGreece/status/1143451542256791553}
Από ό,τι φαίνεται η καμπάνια απεσύρθει εξαιτίας των έντονων αντιδράσεων του «γηπεδικού» χαρακτηρισμού, ο οποίος έκανε τον γύρο του διαδικτύου. Προφανώς, τα στελέχη της εταιρείας δεν περίμεναν να πάρει η καμπάνια αυτήν την τροπή.