Αυτό δήλωσε στο FnB Daily, ο Γενικός Διευθυντής της Bread Factory στην Ελλάδα, Αθανάσιος Κολοκυθάς.
ΔΙΚΟ ΤΗΣ BRAND
Η εταιρεία, όπως αναφέρει ο κ. Κολοκυθάς, "θα λανσάρει το προσεχές διάστημα ένα δικό της brand delicatessen με προϊόντα φρέσκα και βιολογικά μικρών παραγωγών."
ΣΤΟΧΟΣ ΤΟ 50% ΤΟΥ ΤΖΙΡΟΥ
Μέσα στα καταστήματα μας έχουν τοποθετήσει μικρά σημεία πώλησης, στα οποία οι πελάτες μπορούν να αγοράζουν κατεψυγμένα προϊόντα, μαναβική, φρούτα και επώνυμα προϊόντα. Στόχος μας εντός του προσεχούς διαστήματος είναι να επεκτείνουμε τη συγκεκριμένη ενέργεια και να λειτουργούν πλέον ως μικρά supermarket εντός του καταστήματος.
Στόχος μας είναι να καλύπτουν το 50% του τζίρου μας", συμπλήρωσε.