Dikaiologitika News
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Κοινωνία
  • Παιδεία
  • Θέσεις Εργασίας
  • Εργασιακά
  • Ασφάλιση
  • Υγεία
  • Αγροτικά
  • Διεθνή
  • Γνώμες
  • Επιχειρήσεις
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αθλητισμός
  • Media News
  • Όλες οι Ειδήσεις
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    Νέοι «παίκτες» στον ανταγωνισμό με τα Jumbo, μετά τον Κωτσόβολο τώρα και τα LIDL

    Newsroom
    Newsroom
    25/12/2020 - 08:51
    25/12/2020 - 08:51
    25/12/2020 - 08:51
    Νέοι «παίκτες» στον ανταγωνισμό με τα Jumbo, μετά τον Κωτσόβολο τώρα και τα LIDL

    Νέο ανταγωνιστή μετά τον Κωτσόβολο βρήκε ο Βακάκης των Jumbo καθώς εδώ και λίγες μέρες, μέσω click away μπορεί κάποιος να παραγγείλει παιδικά παιχνίδια και από τα Lidl.

    Όπως σας τονίσαμε χτες, δεν είναι μόνο ο Κωτσόβολος που εισέρχεται τουλάχιστον για αυτή την περίοδο στο χώρο τον παιχνιδιών καθώς, οι καταναλωτές μπορούν να προμηθευτούν παιχνίδια μέσω της υπηρεσίας click away και από τα Lidl.

    Ζητούμενο και για τον Κωτσόβολο και για τα LIDL είναι να πάρουν μερίδιο από την αγορά τις γιορτινές μέρες γνωρίζοντας ότι ο τζίρος στον κλάδο αυτό είναι εκατομμύρια ευρώ. 

    Όπως αναφέρει στην ηλεκτρονική της σελίδα η Κωτσόβολος διατίθενται 100 επιλεγμένοι τίτλοι παιδικών παιχνιδιών αποκλειστικά με την μέθοδο click away.

    Μπαίνει στην αγορά με διάφορα παιχνίδια από επιτραπέζια και Lego έως Playmobil και Barbie με τη μέθοδο του click away.

    Όπως αναφέρει στην ηλεκτρονική της σελίδα η Κωτσόβολος διατίθενται 100 επιλεγμένοι τίτλοι παιδικών παιχνιδιών αποκλειστικά με την μέθοδο click away από συγκεκριμένο αριθμό καταστημάτων.

    Μάλιστα, διευκρινίζει ότι η παραγγελία των παιχνιδιών μπορεί να είναι έτοιμη σε 20 λεπτά. Αξίζει να αναφερθεί ότι αφορά παιχνίδια όλων των μεγάλων διεθνών και εγχώριων εταιρειών.

    Με τηλεφωνικές παραγγελίες και click away αποφάσισε η Lidl Ελλάς να πουλήσει παιχνίδια. Για να επιλέξουν οι καταναλωτές τα προϊόντα που θέλουν μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της εταιρείας lidl-hellas.gr, το Οnline Click Away Φυλλάδιο Lidl ή την εφαρμογή Lidl. Η παραγγελία γίνεται τηλεφωνικώς –σημειωτέον ότι η αλυσίδα δεν διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα–, με τους καταναλωτές να αναφέρουν την περιγραφή και τον κωδικό του προϊόντος, καθώς και το κατάστημα που τους εξυπηρετεί για την παραλαβή της παραγγελίας.

    image1

    Αποκαλυπτική η θετικότητα των τελευταίων 15 ημερών για την επέλαση του τρίτου κύματος

    image2

    13032 και... φύγαμε για «αυστηρά» τρίωρα ψώνια, ο νέος πενταψήφιος αριθμός

    image3

    Οι αναλυτικοί πίνακες με τη σειρά εμβολιασμού των Ελλήνων

    image4

    Παράταση του lockdown προανήγγειλε ο Μητσοτάκης, στις καλένδες το άνοιγμα της αγοράς από 1η Μαρτίου

    image5

    Νατάσα Μποφίλιου: «Ληστές με κουκούλες μας σημάδευαν με όπλα»

    image6

    Έρχεται «φουσκωμένος» ΕΝΦΙΑ για όσους διόρθωσαν τα αδήλωτα τετραγωνικά

    Κατηγορία Επιχειρήσεις
    Ειδήσεις σε Tag:
    • JUMBO
    • ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ
    • LIDL
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    GOOGLE NEWS Ακολουθήστε τις ειδήσεις του Dikaiologitika News στο Google News

    viber Το Dikaiologitika News και στο Viber - Μπείτε στην ομάδα μας για να δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

    Dikaiologitika News MEMBER OF Μέλος του Online Media
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • About Us
    • Διαφήμιση
    FORUM

    ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση
    του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο,
    χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

    Copyright © 2011 - 2021 Dikaiologitika News. All rights reserved.
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Θέσεις Εργασίας
    • Εργασιακά
    • Ασφάλιση
    • Υγεία
    • Αγροτικά
    • Διεθνή
    • Γνώμες
    • Επιχειρήσεις
    • Αυτοδιοίκηση
    • Αθλητισμός
    • Media News
    • Όλες οι Ειδήσεις