Μετά το σάλο που προκάλεσε στην ελληνική αγορά η απόφαση της Nike να περιορίσει τις συνεργασίες της με τους χονδρέμπορους, η πολυεθνική εταιρεία αθλητικών ειδών έρχεται τώρα να βάλει έναν ακόμη όρο στους συνεργάτες της.
Συγκεκριμένα, προειδοποιεί τους χονδρέμπορους, ότι για να συνεχίσουν τη συνεργασία τους, θα πρέπει μέχρι τις 22 Φεβρουαρίου να εξοφλήσουν τις όποιες οικονομικές εκκρεμότητες απέναντί της, διαφορετικά δεν θα μπορούν να προβούν σε νέες παραγγελίες.
Στην επιστολή που γνωστοποιήθηκε στους Έλληνες εμπόρους και μάλιστα σε μία περίοδο που τα καταστήματα είναι κλειστά, επισημαίνεται μεταξύ άλλων πως «η Nike θα δέχεται όλες τις μελλοντικές παραγγελίες για τη σεζόν HO21 μόνο από πελάτες που είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις πληρωμών τους. Για να διασφαλίσετε ότι οι παραγγελίες σας για τις σεζόν FA21 & HO21 θα επιβεβαιωθούν και θα γίνουν τελικά αποδεκτές (έξι εβδομάδες πριν από την αποστολή των προϊόντων), η Nike σας παρέχει πλέον την τελευταία ευκαιρία να εξοφλήσετε πλήρως κάθε εκπρόθεσμο υπόλοιπο στον τραπεζικό λογαριασμό της Nike το αργότερο μέχρι την Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2021.
Η Nike θα έχει τη δυνατότητα να επιβεβαιώσει την παραλαβή των παραγγελιών σας και να προχωρήσει τελικά στην αποδοχή τους μόνο όταν δεν υπάρχουν εκπρόθεσμα οφειλόμενα ποσά στην καρτέλα σας. Δυστυχώς, η Nike θα πρέπει να ακυρώσει τις παραγγελίες της σεζόν FA21 ή/και να αναστείλει την εισροή περαιτέρω FA21& HO21 παραγγελιών στην περίπτωση που υπάρχει εκπρόθεσμο ποσό στην καρτέλα σας την Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2021.
Όπως πάντα, για οποιαδήποτε ανάγκη σε προϊόντα της σεζόν FA21& HO21, θα έχετε την ευκαιρία να υποβάλετε άμεση παραγγελία μέσω του nike.net, την οποία η Nike θα σας παραδώσει ως συνήθως. Πριν υποβάλετε τις παραγγελίες σας για τη σεζόν FA21& HO21, η Nike συνιστά να διερευνήσετε τον πιθανό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας.
Επισκεφτείτε το nike.net για μια πλήρη και ενημερωμένη επισκόπηση των τιμολογίων σε εκκρεμότητα, την κατάσταση των εκκρεμών παραγγελιών σας και για τυχόν άλλες προσαρμογές παραγγελίας που ισχύουν για εσάς.
Τέλος, η Nike θα ήθελε να σας υπενθυμίσει ότι ενδέχεται να διαπιστώσετε ορισμένες καθυστερήσεις και ανακρίβειες όσον αφορά την επιβεβαίωση των παραγγελιών ή/και τις προγραμματισμένες παραδόσεις. Σας διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διασφαλίσουμε την επαρκή ροή προϊόντων προς εσάς».
Σε ανακοίνωση της ΝΙΚΕ πάντως που ακολούθησε, σχετικά με το μέλλον των καταστημάτων της στην Ελλάδα επισημαίνεται ότι, «στο πλαίσιο της στρατηγικής «Consumer Direct Acceleration» που πρόσφατα ανακοινώσαμε, επενδύουμε ακόμη περισσότερο στην προσπάθειά μας να εξυπηρετήσουμε τους Έλληνες καταναλωτές μέσω των ψηφιακών καναλιών της NΙΚΕ (το Nike.com και τα Nike apps), των καταστημάτων Nike αλλά και ενός μικρού αριθμού στρατηγικών συνεργατών που μοιράζονται το όραμα μας για τη δημιουργία μιας μοντέρνας αγοραστικής εμπειρίας».