Στη συζήτηση για το πώς να υπολογιστεί η επιτυχία μιας επιχείρησης, οι πωλήσεις της δεν είναι πλέον το βασικό στοιχείο.
Πλέον, περισσότερα από τα δύο τρίτα των εταιρειών συναγωνίζονται κυρίως στο επίπεδο της εμπειρίας του πελάτη. Γιατί αυτή είναι μια σημαντική μέτρηση; Γιατί οι καλές εμπειρίες πελατών σημαίνουν επανάληψη στις συναλλαγές, που δίνουν σε ζωή σε κάθε μάρκα.
Ένας βασικός τρόπος για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας είναι μέσα από τη χρήση εφαρμογών μηνυμάτων. Αυτές είναι βολικές (αφού οι πελάτες σας τις έχουν ήδη εγκατεστημένες στις συσκευές τους) και προσφέρουν μια απευθείας, προσωπική επικοινωνία μεταξύ των δύο πλευρών.
Και δουλεύει.
Το 65% των πελατών εκφράζονται πιο θετικά απέναντι σε εταιρείες που επιτρέπουν την αμφίδρομη επικοινωνία, ενώ τρεις στους τέσσερις καταναλωτές εκνευρίζονται όταν δεν μπορούν να απαντήσουν σε κάποιο αυτοματοποιημένο μήνυμα από μια επιχείρηση.
Ενσωματώστε τα Viber Business Messages στο σύστημα CRM σας για εξατομικευμένη επικοινωνία με τους πελάτες σας
Η τεχνολογία έχει εξομαλύνει σε μεγάλο βαθμό την εμπειρία του πελάτη.
Ωστόσο, πολλές φορές, πελάτες πρέπει να ξαναδίνουν σε μια εταιρεία την ίδια πληροφορία (όνομα, διεύθυνση, στοιχεία πληρωμής κλπ) χωρίς να είναι απαραίτητο -και φυσικά το μισούν.
Σύμφωνα με μια έρευνα, το 64% των πελατών εγκρίνουν τη χρήση πληροφοριών που δίνουν σε συνομιλίες με μηνύματα με μια επιχείρηση, αν αυτή βελτιώνει την εμπειρία τους. Ενσωματώνοντας τα Viber Business Messages στο CRM και το CDP σας, θα έχετε πρόσβαση στο ιστορικό του πελάτη, κάτι που κάνει τα πράγματα πιο απλά.
Για παράδειγμα, ένα πιστός πελάτης που αγοράζει ξανά και ξανά από την επιχείρησή σας μπορεί απλά να επιβεβαιώσει ότι η διεύθυνση παράδοσης είναι η ίδια με την προηγούμενη φορά.
Ή αν ένας πελάτης σάς προσεγγίσει μια απορία για ένα προϊόν που αγόρασε, θα γνωρίζετε αμέσως για ποιον κωδικό πρόκειται. Αυτή η φυσική εμπειρία ενθαρρύνει έναν πελάτη να ξαναγοράσει από εσάς. Απαντήστε στους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο
Οι πελάτες σας δεν μπορούν να περιμένουν στο τηλέφωνο όταν χρειάζονται βοήθεια. Την θέλουν άμεσα. Γι’ αυτό και την αναζητούν στα social media και τις εφαρμογές μηνυμάτων.
Η απευθείας συνομιλία μέσω μιας εφαρμογής μηνυμάτων αυξάνει την διαχρονική αξία του πελάτη σας και σημαίνει καλύτερες υπηρεσίες γι’ αυτόν.
Μέσω των Viber Business Messages μπορείτε να βοηθήσετε τους πελάτες σας να διαλέξουν τα σωστά δώρα, να συζητήσουν λεπτομέρειες μιας κράτησης, να συναρμολογήσουν ένα έπιπλο που αγόρασαν κλπ.
Φέρνετε την εμπειρία του καταστήματος κατευθείαν στο σπίτι τους.
Οι πραγματικές συζητήσεις μεταξύ εκπροσώπων και πελατών μπορούν να καλύψουν πολλούς τομείς.
● Βοήθεια στην επιλογή προϊόντων Ακόμη κι οι πιο πιστοί σας πελάτες θα χρειαστούν κάποια φορά βοήθεια στην επιλογή ενός προϊόντος - ίσως στην σωστή επιλογή μεγέθους, χωρίς να χρειαστεί να φορέσουν το ρούχο. Με τα Viber Business Messages μπορούν να κάνουν τις ερωτήσεις τους στον εκπρόσωπο της εταιρείας σας που θα απαντήσει άμεσα.
● Διαχείριση παραγγελίας και παράδοσης Οι πελάτες όχι μόνο θέλουν να ξέρουν πού βρίσκονται οι παραγγελίες τους αλλά και να γνωρίζουν το πότε θα παραδοθούν, ειδικά σε περιόδους όπως οι γιορτές των Χριστουγέννων. Με τα Business Messages μπορείτε να ενημερώνετε τους πελάτες σας για την κατάσταση της παραγγελίας τους και να τους επιτρέπετε να αλλάζουν λεπτομέρειες από το τηλέφωνό τους.
● Παροχή υποστήριξης Το αγοραστικό ταξίδι δεν τελειώνει στην αγορά. Μερικές φορές η δουλειά σας μόλις αρχίζει τότε, αφού θέλετε να μετατρέψετε κάποιον που αγόρασε από εσάς μια φορά σε ένα πιστό πελάτη. Πώς; Με το να μένετε σε επαφή μαζί του και να του παρέχετε βοήθεια όποτε τη χρειάζεται, απαντώντας σε απορίες του για το πώς λειτουργεί το προϊόν που αγόρασε, με φωτογραφίες και βίντεο για παράδειγμα.
● Σχόλια πελατών Με την υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο, λαμβάνετε και πολύτιμα σχόλια για το πώς αποδίδει η επιχείρησή σας. Και αυτό κάνει τους πελάτες σας να νιώθουν ότι έχουν αξία. Όσο περισσότερη βοήθεια τους δίνετε, τόσο πιο πιθανό είναι να γράψουν θετικές κριτικές για εσάς στα social media. Γιατί οι πελάτες σας λατρεύουν τα Viber Business Messages
● Βρίσκονται ήδη στην εφαρμογή μηνυμάτων και συνομιλούν με φίλους και συναδέλφους. Δεν χρειάζεται να εγκαταστήσουν άλλη εφαρμογή ή να συμπληρώσουν κάπου τα στοιχεία τους ξανά.
● Είναι μια συνομιλία ένας προς ένας που πάντα έχει στο επίκεντρο τον πελάτη (όπως μια κλήση ή ένα τηλεφώνημα, αλλά χωρίς την αναμονή ή το spam)
● Είναι βολικά αφού επιτρέπουν στους πελάτες σας να ξεκινούν ή να συνεχίζουν συζητήσεις όποτε θέλουν. Και δεν έχουν λόγο να επαναλαμβάνουν πληροφορίες επειδή ο ένας εκπρόσωπος πέρασε την κλήση τους σε κάποιον άλλο.
● Χτίζει εμπιστοσύνη στον πελάτη ότι η εταιρεία σας ενδιαφέρεται για αυτόν και για την αγοραστική του εμπειρία.