Τα Viber Business Messages είναι μηνύματα συναλλαγών, προώθησης ή επικοινωνίας που στέλνονται από τις επιχειρήσεις κατευθείαν στη βάση δεδομένων των πελατών τους. Δεν χρειάζεται να είναι ένα απλό μήνυμα. Οι πελάτες μπορούν να απαντήσουν κι έτσι οι επιχειρήσεις πρακτικά μπορούν να ξεκινήσουν μια συζήτηση. Αυτού του είδους η επικοινωνία με τον πελάτη είναι σημαντική για το χτίσιμο εμπιστοσύνης. Οδηγεί σε καλύτερη κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεων του πελάτη. Κάτι που βοηθά τις εταιρείες να βελτιώνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να αυξάνουν τις πωλήσεις τους, αναφέρει h Partnerships Account Director στη Rakuten Viber, Limor Bailey.
Μερικά παραδείγματα μηνυμάτων συναλλαγών είναι οι ειδοποιήσεις για μια παράδοση αποστολής, οι αποδείξεις αγοράς ή τα μηνύματα ενεργοποίησης λογαριασμού. Τα προωθητικά μηνύματα μπορεί να είναι προσφορές, λανσαρίσματα νέων προϊόντων και άλλα. Τα μηνύματα επικοινωνίας είναι σχεδιασμένα για απορίες των καταναλωτών, για συλλογή εντυπώσεων για το προϊόν ή για ο,τιδήποτε θέλει να μιλήσει ο πελάτης.
Αμφίδρομη επικοινωνία
Η δημιουργία μιας σύνδεσης που περιέχει συναίσθημα βοηθά να μετατρέψει μια επιχείρηση ένα πελάτη της μιας φοράς σε αιώνιο πελάτη της. Μελέτες δείχνουν ότι οι καταναλωτές που νιώθουν μια προσωπική σύνδεση με μια εταιρεία είναι πιο πιθανό να κάνουν πρόσθετες αγορές και αν την προτείνουν σε άλλους. Τα μηνύματα στο κινητό είναι ένα κανάλι που επιτρέπει το κτίσιμο αυτού του τύπου της επικοινωνίας. Οι πελάτες μπορούν να απαντήσουν άμεσα στα μηνύματά σας, που σημαίνει ότι μπορείτε κι εσείς να καταλάβετε τι θέλουν και να τους εξυπηρετήσετε άμεσα.
Πιστοποιημένος επιχειρηματικός λογαριασμός
Όταν μια επιχείρηση αποκτήσει έναν επίσημο λογαριασμό στο Viber, λαμβάνει ένα «μπλε σημαδάκι», το σύμβολο ότι είναι πιστοποιημένη. Έτσι οι καταναλωτές γνωρίζουν ότι λαμβάνουν μηνύματα από μια πραγματική εταιρεία. Η προσθήκη του λογότυπου, μιας περιγραφής και της διεύθυνσής της βοηθά στο κτίσιμο ακόμη μεγαλύτερης εμπιστοσύνης.
Πιστοποιημένος επιχειρηματικός λογαριασμός στο Viber
Διαδραστικές συζητήσεις με πολλά χαρακτηριστικά
Με τα Viber Business Messages μια εταιρεία δεν χρειάζεται να περιορίζει το κείμενό της. Μπορεί να στείλει μέχρι και 1000 χαρακτήρες, φωτογραφίες, βίντεο, αρχεία, links και κουμπιά CTA. Οι πελάτες μπορούν επίσης να στείλουν αρχεία. Αυτή η ανταλλαγή βοηθά να γίνει μια συζήτηση πιο διαδραστική.
Διαδραστικές συζητήσεις στα Viber Business Messages
Πληρωμή με τη παράδοση
Τα Viber Business Messages χρεώνονται όταν παραδίδονται και όχι όταν στέλνονται. Μια πολύ χρήσιμη λειτουργία τους είναι το TTL (Time To Live) που βοηθά μια εταιρεία να θέσει χρονικό όριο στο πότε θέλει να παραδοθούν τα μηνύματά της. Αν αυτά δεν φτάσουν εντός του ορίου αυτού, δεν χρεώνεται.
Ενσωμάτωση CRM
Οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να ενσωματώσουν το σύστημα CRM τους στο Viber και να αποθηκεύουν την ιστορία των διαδράσεων με τους πελάτες τους, να αναλύουν τη συμπεριφορά τους και να τους στέλνουν εξατομικευμένα μηνύματα.
Ασφάλεια
Το Viber προσφέρει κρυπτογράφηση in transit στα business messages. Αυτά δεν αποθηκεύονται στους servers του Viber. Η επικοινωνία με τον πελάτη είναι ασφαλής και μόνο μέσω HTTPS.
Γιατί να χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση τα Viber Business Messages;
Τα Viber Business Messages επιτρέπουν στις εταιρείες να στέλνουν ειδοποιήσεις απευθείας στους πελάτες τους και να ανοίγουν μαζί τους μια εξατομικευμένη συζήτηση. Αυτός είναι ένας σπουδαίος τρόπος για μια εταιρεία να κρατά το κοινό της ενημερωμένο και να κτίζει καλύτερες σχέσεις μαζί του κάτι που σταδιακά οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις