Οι αλλαγές έχουν σχεδιαστεί όχι μόνο για να ευθυγραμμιστούν καλύτερα με αυτό που είναι οικείο στο κοινό, αλλά και για να επιστήσουν την προσοχή στη γραμμή μηδενικής ζάχαρης της Pepsi - ένα βασικό μέρος του σχεδίου ανάπτυξης της εταιρείας.
Το νέο λογότυπο, με το διάτρητο, κεφαλαίο «PEPSI» στο κέντρο του κύκλου κατά μήκος της λευκής λωρίδας που κυματίζει μεταξύ των κόκκινων και μπλε κυμάτων, μοιάζει περισσότερο τολμηρό και «αποπνέει σιγουριά».
Η Pepsi λέει ότι οι αλλαγές που κάνει είναι αρκετά διακριτικές για να κάνουν το «κόλπο» και αναδεικνύουν μοντέρνα στοιχεία, όπως η σειρά μηδενικής ζάχαρης της Pepsi.
{https://youtu.be/UZZ5s_qhHMA}