Σύμφωνα με το Reuters η Carrefour τοποθετεί αυτοκόλλητα σε προϊόντα που έχουν συρρικνωθεί σε μέγεθος αλλά κοστίζουν περισσότερο ακόμη και μετά την υποχώρηση των τιμών των πρώτων υλών, για να συγκεντρώσει την υποστήριξη των καταναλωτών.
Προφανώς, ο στόχος με τον στιγματισμό αυτών των προϊόντων είναι να μπορέσουμε να πούμε στους προμηθευτές να επανεξετάσουν την τιμολογιακή τους πολιτική", δήλωσε σε συνέντευξή του ο Stefen Bompais, διευθυντής πελατειακής επικοινωνίας της Carrefour.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Carrefour Alexandre Bompard, ο οποίος είναι επίσης επικεφαλής της ομάδας λόμπι της βιομηχανίας λιανικού εμπορίου FDC, έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι οι προμηθευτές δεν συνεργάζονται στις προσπάθειες να μειώσουν τις τιμές χιλιάδων βασικών ειδών διατροφής παρά την πτώση του κόστους των πρώτων υλών.