Συγκεκριμένα, όπως είπε «Για να αποτρέψουμε αδικαιολόγητες ανατιμήσεις, δεν επιτρέπουμε στους προμηθευτές που αυξάνουν τις τιμές των προϊόντων να υλοποιούν προωθητικές ενέργειες για τα προϊόντα που έχουν ανατιμήσει για τρεις μήνες. Αυτό το μέτρο αφορά όλα τα προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ. Προφανώς για τους προμηθευτές που διατηρούν σταθερές ή μειώνουν τις τιμές επιτρέπονται κανονικά οι προωθητικές ενέργειες προς όφελος των καταναλωτών».
Επιπλέον ανακοίνωσε πως θα μειώσει τις παροχές προς τα super market για να εξασφαλιστούν χαμηλότερες τιμές για τον καταναλωτή.
«Περιορίζουμε τις συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών στα σούπερ μάρκετ κατά 30% και μεταφέρουμε το όφελος στον καταναλωτή με αντίστοιχη μείωση των τιμών των προϊόντων αυτών στα ράφια. Το μέτρο αυτό θα εφαρμοστεί στις κατηγορίες που σύμφωνα με την Επιτροπή Ανταγωνισμού παρατηρήθηκαν αποκλίσεις. Τα προϊόντα αυτά είναι: απορρυπαντικά, καθαριστικά σπιτιού, οδοντόκρεμες, αφρόλουτρα/σαμπουάν και βρεφικές πάνες», πρόσθεσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.
Ανακοίνωσε «καθαρές τιμές από το χωράφι στο ράφι». Ο κ. Σκρέκας είπε «Για να διασφαλίσουμε την απόλυτη διαφάνεια στην εφοδιαστική αλυσίδα από το χωράφι στο ράφι, υποχρεώνουμε τους προμηθευτές να πωλούν τα προϊόντα στο λιανεμπόριο σε «καθαρές» τιμές (net – pricing). Επιτρέπεται μόνο πιστωτικό τιμολόγιο ύψους έως 3% για επιστροφές προϊόντων ή φύρας. Το μέτρο αφορά νωπά φρούτα, λαχανικά και κρέατα».
Και τέλος ανακοίνωσε πλαφόν στο μικτό περιθώριο κέρδους στο βρεφικό γάλα. Το πλαφόν ορίζεται ως το άθροισμα του λειτουργικού κόστους της εταιρείας για τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων και εμπορικού κέρδους 7%.
Με τα παραπάνω μέτρα διορθώνουμε κατεστημένες στρεβλές εμπορικές πρακτικές. Βασική μας προτεραιότητα είναι η προστασία των καταναλωτών και η εύρυθμη λειτουργία της αγοράς».