Το ανανεωμένο πλαίσιο συνεργασίας αφορά στην διάθεση τόσο της σειράς κατεψυγμένων αλιευμάτων ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ, αλλά και την τοποθέτηση της νέας σειράς τόνου στα ράφια της αλυσίδας των σούπερ μάρκετ.
Η συνεργασία αφορά περισσότερα από 250 καταστήματα της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος, σε όλη την Ελλάδα.
Η είσοδος της εταιρείας στα προϊόντα ραφιού και συγκεκριμένα στην κατηγορία του κονσερβοποιημένου τόνου έρχεται ως φυσική συνέπεια της αναγνωρισιμότητας της μάρκας εδώ και 65 χρόνια ως συνώνυμης με την κατηγορία των αλιευμάτων, με σημεία αιχμής την επώνυμη ζήτηση, την υψηλή ποιότητα και την καινοτομία.
Η σειρά αποτελείται από 9 ξεχωριστούς κωδικούς, που περιλαμβάνουν τόνο σε easy-open κονσέρβα με ελαιόλαδο και με νερό, συσκευασίες pouches για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία και τονοσαλάτες σε 2 γεύσεις.