Αρχική προσπάθεια της Δ.Ε.Υ.Α.Κ. είναι να ενεργοποιήσει τους δημότες σε ένα πλαίσιο συνεργασίας, προκειμένου να ανταποκριθούν στις οφειλές τους, με την Δημοτική Επιχείρηση να αναγνωρίζει μάλιστα τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όλοι λόγω της οικονομικής κρίσης.
Η έγγραφη ειδοποίηση προς τους οφειλέτες αφορά, σε πρώτη φάση, περισσότερους από 200 δημότες της Καλαμπάκας, με χρωστούμενα ποσά άνω των 150 ευρώ, καθώς και έναν πολύ μικρό αριθμό επιχειρήσεων.
Ωστόσο, η προειδοποίηση κρίθηκε αναγκαία τους τελευταίους μήνες, αφού ακόμη και οι καταναλωτές που εντάχθηκαν σε 8μηνη ρύθμιση των οφειλών τους, διαπιστώνεται ότι αδυνατούν να ανταποκριθούν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις.
Η Δ.Ε.Υ.Α.Κ. επισημαίνει, δε, την ανάγκη στήριξης της επιχείρησης, “στην προσπάθειά της να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς όφελος των πολιτών αλλά και να αντιμετωπίσει τις χρόνιες δυσκολίες και τα προβλήματα που προκύπτουν”.
Προσθέτει, δε, ότι “κύριο μέλημα είναι η αποφυγή της διαδικασίας αναγκαστικής είσπραξης των οφειλών και η προσφυγή σε άλλα ένδικα μέσα”, λόγο για τον οποίο ζητά τη συνεργασία και την ανταπόκριση όλων.