"Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα είπα ότι θέλω να ξαναδούμε με μεγαλύτερη ευαισθησία τις διακοπές στους μικρούς καταναλωτές. [...] Θεωρώ όμως ότι δεν επιδιώχθηκε αρκετά το να εισπράττουμε από τους μεγαλο-οφειλέτες" πρόσθεσε, ενώ υπενθύμισε ότι το τρέχον πρόγραμμα "ξηλώματος" των ρολογιών των κακοπληρωτών, με συχνότητα περίπου 2000 μηνιαίως, οδεύει άμεσα προς τη λήξη του (λήγει η σύμβαση με τον εργολάβο που το διαχειρίζεται).
Πάντως, αν για τους μικρούς καταναλωτές που αποδεδειγμένα αδυνατούν να πληρώσουν, η νέα διοίκηση φαίνεται διατεθειμένη να δείξει ευαισθησία, δεν ισχύει το ίδιο για τους επιτήδειους, ιδίως μεγαλο-οφειλέτες (πχ, διαχειριστές γηπεδικών εγκαταστάσεων με μεγάλες ανάγκες άρδευσης χλοοτάπητα), για τους οποίους η εταιρεία σκοπεύει -όπως προέκυψε- να ασκήσει όλα τα νόμιμα δικαιώματά της προκειμένου να διεκδικήσει τα οφειλόμενα