Προς την κατεύθυνση αυτήν, η καμπάνια, που όπως είπε ο κ. Μώραλης είναι χορηγία του Ολυμπιακού, αξιοποιεί τα ψηφιακά μέσα (web site, social media- εφαρμογές για ταμπλέτες και κινητά), ώστε ο επισκέπτης να ενημερωθεί και να γνωρίσει τον Πειραιά.
Η καμπάνια πλαισιώνεται με έναν πολυσέλιδο ταξιδιωτικό οδηγό σε διάφορες γλώσσες, ενώ κομβικό ρόλο στην ενημέρωση των τουριστών θα παίξει και ο νέος ιστότοπος www.destinationpireus.com που θα συνδέεται με τον δικτυακό τόπο του δήμου. Εξάλλου, προς ενημέρωση των τουριστών, ο δήμος θα διαθέτει Infopoint σε διάφορα σημεία της πόλης. Την ίδια στιγμή θα διανέμεται στις πύλες της πόλης (λιμάνι), στα αεροδρόμια κλπ.
Στην παρέμβασή του ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης, σημείωσε ότι αν ο τουρίστας περιηγηθεί έστω και λίγες ώρες στον Πειραιά αυτό θα είναι κέρδος για την τοπική οικονομία.