Ο λόγος που κρίνεται από την εγκύκλιο, ότι δεν θα περνούν οι παραπάνω μοτοσυκλέτες από έλεγχο ΚΤΕΟ για το σύστημα πέδησης είναι διότι μέχρι σήμερα στις λειτουργούσες αυτόματες γραμμές ελέγχου δικύκλων οχημάτων δεν είναι δυνατός ο τεχνικός έλεγχος των μοτοσικλετών χαρακτηριζόμενων ως 2κύκλων με δίδυμο εμπρόσθιο τροχό, λόγω της αδυναμίας πραγματοποίησης του ελέγχου της πέδησης στο φρενόμετρο, καθώς το μήκος των κυλίνδρων των φρενομέτρων είναι μικρότερο από το μετατρόχιο των συγκεκριμένων δικύκλων.
Επίσης τα ΚΤΕΟ που διενεργούν τεχνικούς ελέγχους δικύκλων μέχρι σήμερα δεν έχουν εφοδιαστεί με το αντίστοιχο μηχάνημα ελέγχου ως οφείλουν έως τις 31/12/2014
Ετσι σύμφωνα με την εγκύκλιο τα εν λόγω οχήματα εξαιρούνται έως 31/12/2015 των ελέγχων της πέδησης στο φρενόμετρο που σχετίζονται με τις Επιδόσεις συστήματος πέδησης – Απόδοση συστήματος πέδησης (πέδη πορείας) – Απόδοση του συστήματος πέδησης (πέδη στάθμευσης) κατά τον τεχνικό έλεγχο αυτών από τα ΚΤΕΟ της Χώρας.
Μέχρι την παραπάνω ημερομηνία θα πρέπει τα ΚΤΕΟ να έχουν εφοδιαστεί με αντίστοιχο μηχάνημα ελέγχου.
Για τα ανωτέρω οχήματα που έχουν ήδη κληθεί με προγράμματα πρόσκλησης εκπονηθέντα σε προηγούμενα έτη και ο τεχνικός έλεγχος δεν πραγματοποιήθηκε λόγω της ανωτέρω τεχνικής αδυναμίας
καταρτίζονται προγράμματα πρόσκλησης από τις Περιφέρειες της Χώρας.