"Αν θυμόμαστε και χρησιμοποιούμε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, μόνο όταν έχουμε πρόβλημα, χωρίς να γινόμαστε μέλη, σύντομα δεν θα το βρίσκουμε" υπογραμμίζεται σε σημερινή ανακοίνωση του Κέντρου.
"Το ΚΕΠΚΑ" τονίζεται "για να επιλύσει τα προβλήματα των καταναλωτών και να συμβουλέψει όλους όσοι το χρησιμοποιούν, χρειάζεται περισσότερα μέλη".
Συγκεκριμένα, το 2014 το ΚΕΠΚΑ δέχθηκε 536 καταγγελίες, 3.986 παράπονα και 1.356 ερωτήματα. Το 84% των καταγγελιών επιλύθηκαν υπέρ των καταναλωτών, ύστερα από παρέμβαση του Κέντρου στους προμηθευτές. Ογδόντα έξι καταγγελίες δεν επιλύθηκαν (π.χ λόγω ελλιπών ή ψευδών στοιχείων ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της πολιτείας) και μία καταγγελία παραπέμφθηκε στην Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού Δήμου Καλαμαριάς.
Οι καταναλωτές - μέλη του ΚΕΠΚΑ ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του Κέντρου, με το ποσό των 362.875,56 ευρώ από χρέη που διαγράφηκαν, σε: υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με βάση αποφάσεις ειρηνοδικείου (253.978,44 ευρώ), αποζημιώσεις από ασφαλιστικές υπηρεσίες (33.125,20 ευρώ), αποζημίωση για ελαττωματικά προϊόντα (21.008,58 ευρώ), επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών (10.652,56 ευρώ) και αποζημιώσεις από τουριστικές υπηρεσίες (7.721,52 ευρώ).
Παράλληλα, οι καταναλωτές - μέλη του ΚΕΠΚΑ ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του Κέντρου, με το ποσό των 6.422,64 ευρώ από αντιλογισμούς χρεώσεων τραπεζών, 5.960 ευρώ από επιστροφές προκαταβολών. Ακολουθούν αποζημιώσεις από δημόσιες υπηρεσίες - ΟΤΑ (5.501,96 ευρώ), ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, από απόσταση (4.919,42 ευρώ), ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων (4.869,20 ευρώ), αποζημιώσεις από κακή εξυπηρέτηση από ελεύθερους επαγγελματίες (2.940 ευρώ), επιστροφές από καταβαλλόμενα ποσά, φόρου β' κατοικίας (Χαράτσι Β' κατοικίας στη Χαλκιδική) (2.788,80 ευρώ), αποζημιώσεις από ΕΥΑΘ (1.930,00 ευρώ), αποζημίωση από ΔΕΗ (889,24 ευρώ), ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων από εκτός εμπορικού καταστήματος (100 ευρώ) και επιστροφή από σούπερ-μάρκετ (68 ευρώ).