Πρόκειται για έργο που χρηματοδοτήθηκε από το επιχειρησιακό πρόγραμμα της «ψηφιακής σύγκλισης» με προϋπολογισμό 500.000 ευρώ.
Το νέο τουριστικό portal της περιφέρειας Θεσσαλίας, ανοίγει νέους ορίζοντες με προηγμένες δυνατότητες τουριστικής προβολής αξιοθέατων και επιχειρήσεων, ενώ ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός πως δίνεται η δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση να διατηρεί τη δική της ιστοσελίδα.
Το νέο «μίνι πλανητάριο» αξιοποιεί στο έπακρο δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας και των σύγχρονων υπηρεσιών ΤΠΕ (Τεχνολογίας, Πληροφορικής και Επικοινωνιών) ειδικότερα, αποτυπώνοντας, ψηφιοποιώντας, τεκμηριώνοντας και προβάλλοντας στο ευρύ κοινό τον πλούτο των περιοχών αυτών.
Με τον τρόπο αυτό επιδιώκεται η καθολική παρουσίαση και περιήγηση στον χώρο του Ολύμπου και η δυνατότητα μιας «ολοκληρωμένης ξενάγησης», ξεπερνώντας τις όποιες δυσκολίες σχετίζονται με τη μεγάλη έκταση και τα θέματα προσβασιμότητας λόγω της γεωμορφολογικής ιδιομορφίας και του ανάγλυφου της περιοχής (ιδιαίτερα για ηλικιωμένους και ΑΜΕΑ).
Μια σειρά από «εργαλεία» παρέχουν καινοτόμες υπηρεσίες παρουσίασης και εικονικής ξενάγησης, λειτουργώντας συμπληρωματικά και παράλληλα με τις σημερινές μορφές φυσικής ξενάγησης. Μεταξύ αυτών είναι η προβολή δυναμικών χαρτών, η προβολή βίντεο και εικόνων υψηλής ευκρίνειας, η τρισδιάστατη διαδραστική περιήγηση, τα βοηθητικά κείμενα - ομιλία, οι θέσεις ιδιαίτερου γεωλογικού ενδιαφέροντος, οι θέσεις μνημείων, τα κειμήλια, οι περιπατητικές - ποδηλατικές - αναρριχητικές διαδρομές, κ.λπ.
Επιπρόσθετα, παρέχονται στοιχεία τουριστικών υποδομών που σχετίζονται με την καθημερινότητα και την εξυπηρέτηση των επισκεπτών (πληροφορίες ξενοδοχείων - εστιατορίων - αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών, ψυχαγωγίας, διασκέδασης κ.λπ.
Όλα τα παραπάνω είναι διαθέσιμα σε πολλές γλώσσες, ενώ κύριος στόχος της ψηφιακής πλατφόρμας είναι η ευκολία στη χρήση και η απλή λειτουργία της.
Όπως επεσήμανε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας και πρόεδρος της ΕΝΠΕ Κώστας Αγοραστός, «ο βασικός στόχος του έργου είναι η διεθνής προβολή της περιφέρειας Θεσσαλίας, ως τουριστικού προορισμού, μέσω των δυνατοτήτων που μας δίνουν οι νέες τεχνολογίες. Ενώ εκτός από την προβολή των αξιοθέατων, έχει ληφθεί μέριμνα και για την προβολή των Θεσσαλικών επιχειρήσεων, δίνοντας τη δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση να έχει τη δική της σελίδα.»
Ενώ από την πλευρά του ο δήμαρχος Ελασσόνας Νίκος Ευαγγέλου υπογραμμίζει ότι «ο Όλυμπος αποτελεί παγκόσμιο μνημείο πολιτισμού, αλλά και περιβαλλοντικό προορισμό πρώτου μεγέθους. Αποτελεί ένα πασίγνωστο brand name χωρίς τη δική μας παρέμβαση και προσπάθεια. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο είναι και μεγάλες οι δυνατότητες ανάπτυξης ενός τόπου που πρέπει επιτέλους να μάθει και να δρα με εξωστρέφεια».