Με αφορμή τις αναφορές του στην επανεκκίνηση των έργων του Μετρό, του αεροδρομίου και του λιμανιού, στο πλαίσιο ημερίδας του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ), μίλησε ειδικότερα για την απευθείας διαδικασία συνεννόησης του υπουργείου με τον ανάδοχο του έργου του Μετρό.
"Παραλάβαμε κλειστά εργοτάξια από τον Γενάρη και μετά. Για ένα έργο εκτελεσθέν γύρω στα 330 εκατομμύρια υπήρχαν απαιτήσεις από την ανάδοχο εταιρεία γύρω στα 710 εκατομμύρια στα διαιτητικά δικαστήρια. Αυτό το πράγμα το μεταφέραμε σε κατ' ιδίαν συνεννόηση ώστε να κλείσει η διαφορά" είπε ο κ. Σγουρίδης, ωστόσο δεν διευκρίνισε το ύψος της διαφοράς. "Πάντως είναι προς το συμφέρον αμφοτέρων των πλευρών και προς το συμφέρον της πόλης της Θεσσαλονίκης" πρόσθεσε.
Για το χρόνο αποπεράτωσης του έργου επισήμανε ότι τοποθετείται στο 2020, ενώ για τον σταθμό της Βενιζέλου επανέλαβε ότι "μετά την απόφαση του ΚΑΣ να παραμείνουν τα αρχαία εντός των ανασκαφών, ο σταθμός θα παραμείνει εκεί, με μια μετακίνηση κάποιων μέτρων, μόνο που το έργο κατασκευής του σταθμού θα πάει προς το τέλος υλοποίησης του Μετρό για να μπορέσουν να γίνουν οι μελέτες εκείνες ώστε να αναδειχτούν τα αρχαία κατά το πρότυπο των σταθμών του Μετρό της Αθήνας και παράλληλα να μπορεί να 'κουμπώσει' άμεσα".
Σχετικά με το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, επισήμανε ότι ο δεύτερος αεροδιάδρομος ήδη ξεκίνησε να καθαρίζεται από τις νάρκες και δόθηκαν 10 εκατομμύρια ευρώ από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για να συνεχιστεί το έργο, ενώ λύθηκε και το πρόβλημα του φωτισμού των δύο αεροδιαδρόμων.
Για το λιμάνι, τέλος, ο υφυπουργός τόνισε ότι "ο σχεδιασμός στα logistics, δηλαδή στην εφοδιαστική αλυσίδα, είναι να έχουμε το δεύτερο μεγαλύτερο εμπορευματικό κέντρο στη Θεσσαλονίκη με agrologistics αλλά και με μικρές βιοτεχνίες, βιομηχανίες συναρμολόγησης προκειμένου, για παράδειγμα, αντί να στέλνονται τα υλικά της Hewlett Packard για να συναρμολογηθούν στην Τσεχία, να συναρμολογούνται στα δικά μας logistics, οπότε θα υπάρξει και προστιθέμενη αξία".
Σκοπός είναι, όπως υπογράμμισε, η Ελλάδα να γίνει διαμετακομιστικός κόμβος ευρωπαϊκός με την Ασία και να δημιουργηθούν δίκτυα υποδομών ώστε να προχωρήσουν όλες αυτές οι δραστηριότητες που ανοίγουν την επιχειρηματικότητα στη χώρα.