Απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Δημήτρη Σταμάτη, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ήταν καθησυχαστικός σε ό,τι αφορά τις πραγματικές άγονες γραμμές, όπως η Κάλυμνος και το Καστελόριζο, που «δεν έχουν κανέναν λόγο να ανησυχούν».
Χαρακτήρισε στρεβλό το σύστημα που ίσχυε εδώ και δεκαετίες, καθώς, όπως είπε, «υπήρχαν ρουσφέτια σε αεροπορικές εταιρίες» και πρόσθεσε πως «θα τεθούν κριτήρια, όπως το εποχιακό και η χιλιομετρική απόσταση, για τον εξορθολογισμό του».
«Είναι άγονη η γραμμή Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα ή Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα που κοστίζει 1,35 εκατ. ευρώ το χρόνο; Αυτό δεν είναι τόνωση στον τουρισμό της Κέρκυρας, αλλά ρουσφέτι σε αεροπορικές εταιρίες», είπε.
Παρουσίασε, τέλος, στοιχεία που δείχνουν ότι κάποιες γραμμές εσωτερικού επιδοτούνται με ποσά διπλάσια ή τριπλάσια από τις τιμές που στοιχίζει ένα ταξίδι για πόλεις της Ευρώπης και τόνισε ότι «η κυβέρνηση έχει ήδη επεξεργαστεί και ολοκληρώνει ποιες άγονες γραμμές είναι όντως άγονες και ποιες είναι ρουσφέτι σε αεροπορικές εταιρίες».