Η κ. Μπούζα, μεταξύ άλλων, αναφέρει στην επιστολή της ότι: «Το θέμα της αεροπορικής σύνδεσης της Καλαμάτας με τη Θεσσαλονίκη έρχεται από πολύ παλιά, φέρνοντας κοντά τη Βόρεια Ελλάδα με την Πελοπόννησο, ενώ η σωτήρια ενέργεια της δρομολόγησης της γραμμής αυτής στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας το 2007 οδήγησε στην αλματώδη ανάπτυξη του αεροδρομίου της Καλαμάτας. Μιλούμε λοιπόν για μία άγονη γραμμή, που παλαιότερα γινόταν από την Ολυμπιακή, μετά από την Aegean και τα τελευταία χρόνια από την Astra. Από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω, η εταιρεία Astra που σήμερα έχει την αποκλειστικότητα του δρομολογίου, δεν λαμβάνει επιδότηση, αφού έδωσε μηδενική προσφορά, αλλά έχει την αποκλειστικότητα της γραμμής, την οποία λειτουργεί όλο το χρόνο με συχνά δρομολόγια. Το κέρδος για τον επιβάτη, επειδή είχε χαρακτηρισθεί ως επιδοτούμενη γραμμή, ήταν ότι γλίτωνε το Σπατόσημο, δηλαδή τους φόρους αεροδρομίου, της τάξης των 12 ευρώ, ανά ταξίδι. Το μήνα Μάρτιο λήγει η σύμβαση με την εταιρεία Astra και όλοι περιμέναμε να συνεχιστεί η γραμμή αυτή, ή με την ίδια εταιρεία, ή με άλλη, που ίσως θα μετείχε στη νέα διαδικασία των νέων συμβάσεων...».
Το ανωτέρω θέμα ανακινήθηκε, ύστερα από απάντηση του υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστου Σπίρτζη, την περασμένη Παρασκευή (5/2/2016) στη Βουλή, σ' επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας, Δημήτρη Σταμάτη, σχετικά με τις άγονες αεροπορικές γραμμές. Ο κ. Σπίρτζης ανέφερε στην Εθνική Αντιπροσωπεία ότι «η Κυβέρνηση προφανώς δεν προτίθεται να καταργήσει ούτε τις άγονες γραμμές, ούτε τη χρηματοδότηση των άγονων αεροπορικών γραμμών. Δεν προτίθεται, όμως, σε καμία περίπτωση να συνεχίσει και το στρεβλό σύστημα που υπάρχει εδώ και δεκαετίες…». Παρέθεσε δε, σειρά οικονομικών στοιχείων, εκ των οποίων προκύπτει ότι η επιδότηση άγονων αεροπορικών γραμμών, εντός του ελλαδικού χώρου, είναι δύο και τρεις φορές μεγαλύτερη απ' ότι το αεροπορικό εισιτήριο από Αθήνα για Μόσχα, ή κάτι λιγότερο από Αθήνα για Νέα Υόρκη.
Αναφερόμενος στις γραμμές Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα, Θεσσαλονίκη - Χίος, και Θεσσαλονίκη - Σάμος, ο κ. Σπίρτζης παρατήρησε πως έχουν μηδενικό αντιστάθμισμα, αλλά (οι αεροπορικές εταιρείες που τις εξυπηρετούν) έχουν την αποκλειστικότητα. Ταυτόχρονα, κι απευθυνόμενος στο Δημήτρη Σταμάτη, διερωτήθηκε: «Γιατί πρέπει να ενταχθεί η Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα στις άγονες γραμμές; Για πείτε μου. Γιατί εσείς, που υπηρετείτε και την αγορά και τον υγιή ανταγωνισμό, θέλετε η γραμμή Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα να ενταχθεί σ' αυτό το καθεστώς; Λέω: γιατί δεν αφήνετε τις αεροπορικές εταιρείες να ανταγωνιστούν μεταξύ τους;».