Με τον τρόπο αυτό, τόνιζαν κύκλοι της Περιφέρειας, γίνεται δυνατή η οργάνωση της αλληλεγγύης που επιδεικνύουν οι πολίτες απέναντι στους πρόσφυγες, ενώ παράλληλα αποφεύγονται φαινόμενα εκμετάλλευσης σε βάρος των προσφύγων.
Σύμφωνα με την Περιφέρεια όσοι πολίτες «ενδιαφέρονται να συνδράμουν τους πρόσφυγες με είδη πρώτης ανάγκης και αναλαμβάνουν σχετικές πρωτοβουλίες, προκειμένου αυτές να είναι αποτελεσματικές, παρακαλούνται να έρχονται καταρχήν σε επαφή με την Περιφέρεια Αττικής στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , στο τηλέφωνο 2104819001, φαξ 2104819002 και να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα: http://www.patt.gov.gr/site/index.php?option=com_content&view=article&id=18182&Itemid=76».
Η ιστοσελίδα, όπου δίνονται αναλυτικές πληροφορίες πρόσβασης στο «Κέντρο διαχείρισης, αποθήκευσης και εφοδιασμού ειδών πρώτης ανάγκης των σημείων διαμονής προσφύγων», θα επικαιροποιείται συστηματικά στη βάση των αιτημάτων των κέντρων φιλοξενίας προσφύγων στην Αττική. Ήδη πάντως χθες, Κυριακή, σημειώθηκε η πρώτη παρέμβαση του Κέντρου Διαχείρισης, όταν με ενέργειες των εθελοντών του έγινε δυνατή η μεταφορά και η φύλαξη των απαραίτητων και χρήσιμων ειδών πρώτης ανάγκης για τους πρόσφυγες, τα οποία είχαν συγκεντρωθεί από πολίτες στο Σύνταγμα.
Αναφερόμενη στη συγκεκριμένη ενέργεια, η Περιφερειάρχης Ρένα Δούρου επισήμανε ότι αυτή «αποδεικνύει εμπράκτως τη μεγάλη ανάγκη συστηματικής δράσης και συντονισμού των ενεργειών αλληλεγγύης πολιτών και οργανώσεων προς τους πρόσφυγες». «Διαφορετικά, οι αποσπασματικές και πρόχειρες ενέργειες δεν βοηθούν τους πρόσφυγες ενώ απαξιώνουν την προσφορά των πολιτών», συμπλήρωσε η Περιφερειάρχης Αττικής.