Συγκεκριμένα σύμφωνα με την απόφαση που δημοσιεύει «Το Βήμα» τα λεωφορεία και μουσειακά οχήματα θα εκμισθώνονται έναντι αντιτίμου σε τρίτους, με βάση κλιμακωτή ωρο - χρέωση, ανάλογα με τον εκμισθωτή και το είδος του οχήματος.
Για να εκμισθώσει ο ιδιώτης τα οχήματα θα πρέπει να δώσει προκαταβολή - εγγύηση ύψους 600 ευρώ για κάθε εκμισθωμένο παλαιό όχημα, η οποία θα επιστρέφεται στο μισθωτή με το πέρας της εκμίσθωσης εφόσον διαπιστωθεί η μη πρόκληση ζημιών στο όχημα.
Σύμφωνα με την απόφαση, ο διευθύνων σύμβουλος θα μπορεί να χορηγεί εκπτώσεις έως 30%, «αναλόγως του πλήθους των αιτουμένων κατά περίπτωση λεωφορείων, του πλήθους των ωρών μίσθωσης τους, του σκοπού της χρήσης τους.».
Ο τιμοκατάλογος για τα τρόλεϊ με οδηγό :
- Σχολεία/Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί/Μη Κερδοσκοπικοί Φορείς 80 ευρώ - Δήμοι/Ο.Τ.Α./Φορείς Δημόσιου 100 ευρώ - Ιδιώτες/Ιδιωτικές Εταιρείες 120 ευρώ.
Ο τιμοκατάλογος για τα διώροφα λεωφορεία με οδηγό:
- Σχολεία/Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί/ Μη Κερδοσκοπικοί Φορείς 100 ευρώ - Δήμοι/Ο.Τ.Α./Φορείς Δημόσιου 120 ευρώ - Ιδιώτες/Ιδιωτικές Εταιρείες 140 ευρώ.
«Η διάθεση των διώροφων θερμικών λεωφορείων σε τρίτους, όπως περιγράφεται ανωτέρω, θα ισχύσει αφού προηγηθεί απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ο.ΣΥ. Α.Ε. σχετικά με τη συνολική λειτουργιά και χρήση τους» σημειώνεται στην απόφαση του ΔΣ.
Οι συγκεκριμένες τιμές μπορούν να μειώνονται «κατά το ήμισυ για τις περιπτώσεις εκμίσθωσης λεωφορείων που παραμένουν σε κατάσταση πολύωρης στάθμευσης και δεν απαιτείται απασχόληση οδηγού π.χ. φωτογράφιση σε ακίνητο λεωφορείο».
Το κατώτατο όριο μίσθωσης θα είναι οι δύο ώρες, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου μετακίνησης από και προς το Αμαξοστάσιο.
Ο τιμοκατάλογος για τα μουσειακά οχήματα:
Επίσης, η εταιρία θα διαθέτει ορισμένα από τα μουσειακά της οχήματα, τα οποία θεωρούνται σπάνια και υψηλής αξίας, με κλιμακωτή ωρο-χρέωση και με οδηγό.
Ειδικότερα, η εταιρία θα διαθέτει το κατασκευής 1957, Scania Vabis, με αμάξωμα Ιωάννη Φίτσιου, το οποίο ανήκε στο 4ο ΚΤΕΛ Αθηνών, κυκλοφορούσε στην Αθήνα από το 1958 έως το 1981 και ανακατασκευάστηκε πλήρως το 2009, όταν και παραδόθηκε στην εταιρία από μέλος του Συλλόγου Μελέτης Ιστορίας των Συγκοινωνιών στην Ελλάδα ο οποίος το αγόρασε από παλιατζή.
Το παραπάνω όχημα θα εκμισθώνεται έναντι 700 ευρώ έως 4 ώρες και 1200 ευρώ έως 8 ώρες.
Επίσης, η εταιρία θα εκμισθώσει δύο εκ των σπουδαιότερων μουσειακών τρόλεϊ που διαθέτει, δηλαδή είτε το FIAT 704, κατασκευής των εργοστασίων FIAT στο μηχανικό μέρος και CGE στο ηλεκτρικό, που κυκλοφορούσε στον Πειραιά από το 1948 μέχρι το 1983, είτε ένα «Ρωσικό» σειράς 3000, κατασκευής του εργοστάσιου ENERGOMACHEXPORT, που κυκλοφορούσε στην Αθήνα μέχρι το 2000.
Η τιμή διάθεσης θα είναι 1.300 ευρώ έως τις 4 ώρες μίσθωσης και 1.800 ευρώ έως 8 ώρες.
Επίσης, οι εν λόγω τιμές εκμίσθωσης των παλαιών οχημάτων θα μειώνονται κατά το ήμισυ, όταν παραμένουν σε κατάσταση πολύωρης στάθμευσης και δεν απαιτείται απασχόληση οδηγού π.χ. φωτογράφιση σε ακίνητο όχημα στις εγκαταστάσεις της ΟΣΥ.
Παράλληλα, θα ισχύουν επιβαρύνσεις σε περιπτώσεις που η εκμίσθωση πραγματοποιείται σε επίσημη αργία, Κυριακή ή κατά τις νυχτερινές ώρες (22.00- 06.00).