Αντικείμενο της Γραμματείας του ΑΣΕΠ είναι η παροχή των απαιτούμενων υπηρεσιών διοικητικής υποστή¬ριξης για τη λειτουργία του ΑΣΕΠ και η επικουρία των μελών του στην εκπλήρωση της αποστολής τους όπως εξειδικεύεται κατωτέρω.
Διάρθρωση της Γραμματείας
1. Η Γραμματεία του Α.Σ.Ε.Π. συγκροτείται από:
α) Τη Γενική Διεύθυνση Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης β) Τη Γενική Διεύθυνση Επιλογής Προσωπικού γ) Τις Αυτοτελείς Υπηρεσίες.
2. Της Γραμματείας του Α.Σ.Ε.Π. προΐσταται ο Πρόεδρος του Α.Σ.Ε.Π.
Διάρθρωση και αρμοδιότητες της Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
1. Η Γενική Διεύθυνση Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης διαρθρώνεται στις ακόλουθες τέσσερις (4) Διευθύνσεις:
α) Διεύθυνση Διοικητικού, β) Διεύθυνση Οικονομικού,
γ) Διεύθυνση Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρ-μογών,
δ) Διεύθυνση Διαχείρισης Δεδομένων και Ηλεκτρονι¬κών Υπηρεσιών.
2. Αρμοδιότητες της Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης είναι ιδίως:
α) Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή της πολιτικής για τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του Α.Σ.Ε.Π.
β) Η διασφάλιση της χρηστής δημοσιονομικής διαχεί¬ρισης του Α.Σ.Ε.Π. και η εποπτεία των διαδικασιών που αφορούν τον προϋπολογισμό και την ορθή λογιστική αποτύπωση των δραστηριοτήτων του Α.Σ.Ε.Π.
γ) Η αποκλειστική ευθύνη για τις αρμοδιότητες που αφορούν στη δημοσιονομική διαχείριση του Α.Σ.Ε.Π.
δ) Ο σχεδιασμός, ο προγραμματισμός, η υλοποίηση και διαχείριση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και των εν γένει υποδομών του Α.Σ.Ε.Π.
ε) Η συλλογή, ανάλυση και αξιοποίηση δεδομένων που αφορούν στο σύνολο της λειτουργίας του Α.Σ.Ε.Π.
Διάρθρωση και αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διοικητικού
1. Η Διεύθυνση Διοικητικού αποτελείται από τα εξής τρία (3) τμήματα:
α) Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, β) Τμήμα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης, γ) Τμήμα Γραμματείας.
2. Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διοικητικού είναι ιδίως:
α) Ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και η παρακολούθη¬ση της διαδικασίας επιλογής προσωπικού του Α.Σ.Ε.Π., καθώς και ο χειρισμός των θεμάτων υπηρεσιακής κα¬τάστασης αυτού.
β) Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση προγραμμάτων για την εκπαίδευση/επιμόρφωση και ανάπτυξη του προ¬σωπικού, καθώς και προγραμμάτων για την ενημέρω¬ση πολιτών και φορέων, σε συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις.
γ) Ο σχεδιασμός περιγραμμάτων θέσεων εργασίας και η μέριμνα για τη βέλτιστη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού.
δ) Η γραμματειακή υποστήριξη όλων των λειτουργιών και δραστηριοτήτων του Α.Σ.Ε.Π. και η τήρηση πρωτο¬κόλλου (αλληλογραφίας) μέσω της χρήσης του Ολοκλη¬ρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ).
ε) Η τήρηση του αρχείου του Α.Σ.Ε.Π.
στ) Η ασφάλεια και η φύλαξη της κτιριακής υποδομής του Α.Σ.Ε.Π.
Αρμοδιότητες των Τμημάτων της Διεύθυνσης Διοικητικού
1. Αρμοδιότητες του Τμήματος Διαχείρισης Ανθρώπι¬νου Δυναμικού είναι:
α) Η διαχείριση των θεμάτων υπηρεσιακής κατάστα¬σης του προσωπικού της Αρχής.
β) Η τήρηση του προσωπικού Μητρώου των υπαλλή¬λων του Α.Σ.Ε.Π. και η έκδοση σχετικών πιστοποιητικών και βεβαιώσεων.
γ) Η μέριμνα για την τήρηση του ωραρίου εργασίας σύμφωνα με τα οριζόμενα στην κείμενη νομοθεσία.
δ) Η ενημέρωση του Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμι¬κού Ελληνικού Δημοσίου.
ε) Η μέριμνα για την αξιολόγηση των υπαλλήλων του Α.Σ.Ε.Π.
στ) Η έκδοση γενικών εγκυκλίων ή ειδικών οδηγιών διοίκησης προσωπικού.
ζ) Η έκδοση καταλόγου υπόχρεων υποβολής Δήλωσης Περιουσιακής Κατάστασης και ενημέρωσή τους.
η) Η μέριμνα για τη συγκρότηση των προβλεπόμενων συλλογικών οργάνων αρμόδιων για θέματα ανθρώπινου δυναμικού του Α.Σ.Ε.Π.
2. Αρμοδιότητες του Τμήματος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης είναι:
α) Η ανίχνευση των εκπαιδευτικών αναγκών του προ-σωπικού του Α.Σ.Ε.Π. και ο σχεδιασμός, η οργάνωση και η υλοποίηση προγραμμάτων για την επιμόρφωση/εκ-παίδευσή του, είτε εσωτερικά, είτε σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, καθώς και με άλλους ελληνικούς ή ευρωπαϊκούς φορείς επιμόρφωσης/εκπαίδευσης.
β) Η ενημέρωση, παρακολούθηση και τήρηση του ατομικού φακέλου εκπαίδευσης και ανάπτυξης κάθε υπαλλήλου, ο οποίος αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του προσωπικού του Μητρώου.
γ) Η εισήγηση για τη συμμετοχή υπαλλήλων του Α.Σ.Ε.Π. σε συνέδρια, ημερίδες, σεμινάρια, επιμορφωτικά προγράμματα ή προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών, καθώς και η ενημέρωση του προσωπικού σε θέματα αρ¬μοδιότητας του Τμήματος.
δ) Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση προγραμμάτων ενη-μέρωσης και εκπαίδευσης υπαλλήλων υπουργείων και λοιπών φορέων του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα σε θέματα αρμοδιότητας Α.Σ.Ε.Π. σε συνεργασία με τις κατά περίπτωση αρμόδιες Διευθύνσεις της Γραμ¬ματείας της Αρχής.
ε) Η μέριμνα για την κατάρτιση, αξιολόγηση και ανα-σχεδιασμό περιγραμμάτων καθηκόντων και προσόντων των θέσεων εργασίας του Α.Σ.ΕΠ.
στ) Η οργάνωση και παρακολούθηση της διαδικασίας στοχοθεσίας.
ζ) Η μέριμνα για την οργάνωση, εμπλουτισμό και λει-τουργία της βιβλιοθήκης του Α.Σ.Ε.Π.
3. Αρμοδιότητες του Τμήματος Γραμματείας είναι:
α) Η τήρηση ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου αλληλογρα¬φίας και η διαχείριση των πάσης φύσεως εγγράφων.
β) Η παραλαβή και πρωτοκόλληση των αιτήσεων των υποψηφίων στο πλαίσιο των διαδικασιών επιλογής προ-σωπικού.
γ) Η βεβαίωση της ακριβείας ηλεκτρονικών και φυσι¬κών εγγράφων της υπηρεσίας, καθώς και πάσης φύσεως εγγράφων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
δ) Η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής και η επι-κύρωση αντιγράφων.
ε) Οι μετακινήσεις προσωπικού στο εσωτερικό ή εξω-τερικό για εκτέλεση υπηρεσίας.
στ) Η μέριμνα για την τήρηση του γενικού αρχείου του Α.Σ.Ε.Π.
ζ) Η μέριμνα για τη στελέχωση της Γραμματείας Προ¬έδρου και Ολομέλειας. η) Η ασφάλεια της κτιριακής υποδομής του Α.Σ.Ε.Π. θ) Η μεταφορά υλικού για τις ανάγκες της υπηρεσίας.
Διάρθρωση και αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικού
1. Η Διεύθυνση Οικονομικού αποτελείται από τα εξής τρία (3) τμήματα:
α) Τμήμα Μισθοδοσίας και Εκκαθάρισης Δαπανών, β) Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστικής Παρακολού¬θησης και Πληρωμής Δαπανών,
γ) Τμήμα Προμηθειών, Διαχείρισης Υλικού και Εγκα-ταστάσεων.
2. Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικού είναι ιδίως:
α) Ο χειρισμός θεμάτων αποδοχών, λοιπών απολαβών και αποζημιώσεων,
β) Ο έλεγχος, η εκκαθάριση και η έκδοση εντολών πληρωμής δαπανών,
γ) Ο χειρισμός των θεμάτων προϋπολογισμού και δη-μοσιονομικής διαχείρισης,
δ) Η λογιστική παρακολούθηση και η πληρωμή δα¬πανών,
ε) Η προμήθεια υλικών και υπηρεσιών για το Α.Σ.Ε.Π.
στ) Η μέριμνα για τη στέγαση των υπηρεσιών του Α.Σ.Ε.Π., τη συντήρηση και καθαριότητα της κτιριακής υποδομής.
Αρμοδιότητες των Τμημάτων της Διεύθυνσης Οικονομικού
1. Αρμοδιότητες του Τμήματος Μισθοδοσίας και Εκ-καθάρισης Δαπανών είναι:
α) Η εντολή και εκκαθάριση αποδοχών, λοιπών απο-λαβών και αποζημιώσεων γενικώς των μελών και του προσωπικού της Αρχής.
β) Η εντολή, εκκαθάριση και καταβολή αποζημιώ¬σεων και λοιπών δαπανών των κεντρικών και τοπικών επιτροπών και όσων μετέχουν στις διαδικασίες επιλογής προσωπικού.
γ) Η χορήγηση πάσης φύσεως βεβαιώσεων οικονομι¬κού περιεχομένου.
δ) Ο έλεγχος τήρησης των περί ανάληψης υποχρεώσε¬ων διατάξεων και η παροχή βεβαίωσης επί των σχεδίων των σχετικών πράξεων για την ύπαρξη της απαιτούμενης πίστωσης και για τη μη υπέρβαση του οριζόμενου κάθε φορά από το αρμόδιο όργανο ποσοστού διάθεσης της πίστωσης.
ε) Η σύνταξη έκθεσης προς την αρμόδια Δημοσιονο¬μική Υπηρεσία Εποπτείας και Ελέγχου (ΔΥΕΕ) σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 3δ του άρθρου 66 του ν. 4270/2014 όπως ισχύει και του περί ανάληψης υπο-χρεώσεων προεδρικού διατάγματος.
στ) Ο έλεγχος νομιμότητας και κανονικότητας, καθώς και η εκκαθάριση των δαπανών της Αρχής, με βάση τα νόμιμα δικαιολογητικά αυτών.
ζ) Η έκδοση εντολής πληρωμής των δαπανών της Αρ¬χής, μέσα στα καθοριζόμενα κατά μήνα όρια πληρωμών και η έκδοση χρηματικών ενταλμάτων εντός των προ-βλεπομένων από την κείμενη νομοθεσία προθεσμιών.
η) Η σύνταξη έκθεσης επί διαφωνιών με το διατάκτη κατά τη διενέργεια ελέγχου νομιμότητας και κανονικό¬τητας της δαπάνης και η υποβολή της μετά του σχετικού φακέλου στη Διεύθυνση Συντονισμού και Ελέγχου Εφαρ¬μογής Δημοσιολογιστικών Διατάξεων με σχετική κοινο¬ποίηση στη Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, σύμφωνα με τα οριζόμενα από την κείμενη νομοθεσία.
θ) Η τακτοποίηση των χρηματικών ενταλμάτων προ-πληρωμής.
ι) Η έκδοση συμψηφιστικών ενταλμάτων (τακτικών και προπληρωμής) για την εμφάνιση των εξόδων που βαρύνουν το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων στη δημόσια ληψοδοσία, καθώς και η έκδοση λοιπών συμψη¬φιστικών χρηματικών ενταλμάτων, όπου προβλέπεται.
ια) Η καταχώριση των στοιχείων των δικαιούχων δα-πανών και η τήρηση του Μητρώου αυτών.
ιβ) Η παροχή απόψεων στα δικαστήρια, η εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων και κοινοποίηση στην αρμόδια ΔΥΕΕ των δικαστικών αποφάσεων από τις οποίες προ-κύπτει επιβάρυνση στον προϋπολογισμό του Α.Σ.Ε.Π.
ιγ) Η μέριμνα για την αποτροπή συσσώρευσης οφει¬λών.
ιδ) Η έκδοση επιτροπικών ενταλμάτων για τη μεταβί¬βαση πιστώσεων στους δευτερεύοντες διατάκτες.
ιε) Η έκδοση εντολών προς τους οικείους εκκαθαριστές αποδοχών για την επίσχεση των αποδοχών δημόσιων υπολόγων που καθυστερούν την απόδοση λογαριασμού, καθώς και η εισήγηση στον αρμόδιο Επίτροπο του Ελε-γκτικού Συνεδρίου για τον καταλογισμό του υπερήμερου υπολόγου, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
ιστ)Η παρακολούθηση μηνιαίως σε ξεχωριστή κατά¬σταση των εγγραφών που γίνονται στα λογιστικά βιβλία του φορέα για κάθε δευτερεύοντα διατάκτη.
ιζ) Η τήρηση του Μητρώου του πάσης φύσεως προ-σωπικού του Α.Σ.Ε.Π.
ιη) Ο έλεγχος, η τυχόν δέσμευση ηλεκτρονικών παρα-βόλων και η επιστροφή τους στους υποψηφίους.
ιθ) Η κατάρτιση του σχεδίου απόφασης ανάληψης υποχρέωσης κατόπιν τεκμηριωμένου αιτήματος από το διατάκτη και η καταχώριση των αναλαμβανόμενων δεσμεύσεων στα οικεία λογιστικά βιβλία και στο Μητρώο Δεσμεύσεων.
ιι) Η βεβαίωση επί των πράξεων διορισμών, εντάξεων, μετατάξεων, αποσπάσεων και προαγωγών του προσω-πικού κάθε κατηγορίας της Αρχής, για την ύπαρξη σχε¬τικών προβλέψεων στον προϋπολογισμό του.
2. Αρμοδιότητες του Τμήματος Προϋπολογισμού, Λογι-στικής Παρακολούθησης και Πληρωμής Δαπανών είναι:
α) Η κατάρτιση, τροποποίηση και εκτέλεση του προ-ϋπολογισμού.
β) Η παραγωγή στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Δημοσιονομικής Πολιτικής (ΟΠΣΔΠ) ηλεκτρο¬νικών εντολών μεταφοράς και πίστωσης λογαριασμού προς την Τράπεζα της Ελλάδος για την εξόφληση των εκδιδόμενων χρηματικών ενταλμάτων (τακτικών και προπληρωμής) με πίστωση των τραπεζικών λογαρια¬σμών των δικαιούχων και η απόδοση των διενεργούμε¬νων κρατήσεων υπέρ τρίτων σε αυτούς.
γ) Η μέριμνα για τη διενέργεια συμψηφισμών και η απόδοση στο Δημόσιο και στα οικεία ασφαλιστικά ταμεία των οφειλών των δικαιούχων που αναγράφονται στις σχετικές βεβαιώσεις φορολογικών και ασφαλιστι¬κών οφειλών.
δ) Η τήρηση των λογιστικών βιβλίων που προβλέ¬πονται από τις ισχύουσες διατάξεις και του Μητρώου Δεσμεύσεων.
ε) Η ενημέρωση των δικαιούχων και των φορέων για την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων και την πληρωμή των δικαιούχων.
στ) Η καταχώριση των στοιχείων κατασχέσεων και εκ-χωρήσεων στα τηρούμενα Μητρώα.
ζ) Η αποστολή χρηματικών ενταλμάτων στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
η) Η κατάρτιση Κανονισμού Οικονομικής Διαχείρισης.
θ) Η μηνιαία δήλωση στη μηχανογραφική εφαρμογή της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών των σχετικών χρηματικών ενταλμάτων.
ι) Η τήρηση του ΟΠΣ Οικονομικής Διαχείρισης και Διπλογραφικού του Α.Σ.Ε.Π.(έλεγχοι, εγγραφές, συμψη-φισμοί).
ια) Η σύνταξη και αποστολή των προβλεπομένων από τη νομοθεσία πινάκων-αναφορών προς το Γενικό Λογι¬στήριο του Κράτους, ιδίως:
• Μηνιαία στοιχεία μισθοδοσίας,
• Μηνιαία και τριμηνιαία έκθεση ληξιπροθέσμων οφει¬λών της Υπηρεσίας,
• Πίνακες διορισμών - συνταξιοδοτήσεων, κινητικότη¬τας, διαθεσιμότητας
• Τριμηνιαίος πίνακας μεταβολών αριθμού προσωπι¬κού
• Μηνιαίοι πίνακες Στοχοθεσίας και Πραγματοποίησης Προϋπολογισμού.
ιβ) Η αποστολή στοιχείων στην Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) σχετικά με τις πληρωτέες υποχρεώσεις.
ιγ) Η μηνιαία κατάσταση Πελατών Προμηθευτών και Συναλλαγών (ΜΥΦ).
3. Αρμοδιότητες του Τμήματος Προμηθειών, Διαχείρι¬σης Υλικού και Εγκαταστάσεων είναι:
α) Η εκτίμηση των αναγκών και η συγκέντρωση αιτη-μάτων των υπηρεσιών του Α.Σ.Ε.Π., για την προμήθεια ειδών (αναλωσίμων και μη) ή την παροχή υπηρεσιών και η καταγραφή τους.
β) Η μέριμνα για τη συγκρότηση γνωμοδοτικών οργά¬νων (διενέργειας και αξιολόγησης διαγωνισμών, ενστά¬σεων και προσφυγών κ.α.), σε ετήσια ή μη βάση, για τη σύναψη συμβάσεων προμήθειας ή παροχής υπηρεσιών.
γ) Η διενέργεια των απαιτούμενων διαδικασιών για τη σύναψη συμβάσεων προμηθειών ή παροχής υπηρεσιών, η κατάρτιση αυτών και η παρακολούθηση τήρησης των όρων τους.
δ) Η σύνταξη και συγκέντρωση των απαιτουμένων πα-ραστατικών που αφορούν σε προμήθεια αγαθών ή πα¬ροχή υπηρεσιών ή σε καταβολή μισθωμάτων ακινήτων, που κάνει χρήση το Α.Σ.Ε.Π., για την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής και η προώθηση των σχετικών παραστατικών αρμοδίως.
ε) Η τήρηση αποθήκης κάθε είδους υλικού (αναλώσι¬μου και μη) και η διαχείριση αυτού.
στ) Η διεξαγωγή περιοδικών και ετήσιων απογραφών.
ζ) Η τήρηση αρχείου παγίων περιουσιακών στοιχείων, οχημάτων και συναφθεισών συμβάσεων προμήθειας ειδών ή παροχής υπηρεσιών.
η) Η σύνταξη και τήρηση μητρώου προμηθευτών.
θ) Η κατάρτιση, παρακολούθηση και εκτέλεση του Προγράμματος Προμηθειών.
ι) Η εκπόνηση του Κανονισμού Διαχείρισης Υλικού.
ια) Η εκκαθάριση αρχειακού και άχρηστου ή ακατάλ-ληλου υλικού.
ιβ) Η διαχείριση και η εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων του Α.Σ.Ε.Π.
ιγ) Η μέριμνα για τη στέγαση των υπηρεσιών του Α.Σ.Ε.Π., τη συντήρηση και τον καθαρισμό της κτιριακής υποδομής καθώς και για τη συντήρηση και επισκευή του εν γένει εξοπλισμού σε συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις.
Διάρθρωση και αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών
1. Η Διεύθυνση Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών αποτελείται από τα εξής τρία (3) τμήματα:
α) Τμήμα Υπολογιστικών Συστημάτων, Δικτύων και Ασφάλειας, β) Τμήμα Ανάπτυξης Λογισμικού, γ) Τμήμα Λειτουργίας και Υποστήριξης Εφαρμογών
2. Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Πληροφοριακών Συ-στημάτων και Εφαρμογών είναι ιδίως:
α) Η διαχείριση, συντήρηση του συνόλου των υπολο-γιστικών και επικοινωνιακών συστημάτων, βάσεων και δικτύων του Α.Σ.Ε.Π.
β) Η μέριμνα για την ασφάλεια του συνόλου των πλη-ροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων, δικτύων και εφαρμογών του Α.Σ.Ε.Π.
γ) Ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η προμήθεια και μέρι¬μνα για την εγκατάσταση όλων των πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων και εφαρμογών.
δ) Η λειτουργία και η υποστήριξη όλων των εφαρμο¬γών και η μέριμνα για τη διαλειτουργικότητα με φορείς και οργανισμούς του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως επίσης και με φορείς του ιδιωτικού τομέα αν απαιτηθεί.
Αρμοδιότητες των Τμημάτων της Διεύθυνσης Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών
1. Αρμοδιότητες του Τμήματος Υπολογιστικών Συστημάτων Δικτύων και Ασφάλειας είναι:
α) Η διαχείριση, λειτουργία, υποστήριξη και συντήρη¬ση της συνολικής υλικοτεχνικής υποδομής του δικτύου καθώς και του συνόλου των πληροφοριακών και επικοι¬νωνιακών συστημάτων του Α.Σ.Ε.Π.
β) Η υποστήριξη χρηστών καθώς και η εγκατάσταση λειτουργικού λογισμικού στους ηλεκτρονικούς υπολο¬γιστές του Α.Σ.Ε.Π.
γ) Η ασφάλεια των πληροφοριακών, επικοινωνιακών συστημάτων και δικτύων και οι διαδικασίες ελέγχου του λογισμικού προστασίας σε εξυπηρετητές και διακομι-στές (servers και clients).
δ) Ο σχεδιασμός και η συγγραφή τεχνικών προδιαγρα-φών του υλικοτεχνικού εξοπλισμού.
2. Αρμοδιότητες του Τμήματος Ανάπτυξης Λογισμικού είναι:
α) Ο σχεδιασμός, η ανάλυση απαιτήσεων, ανάπτυξη, υλοποίηση και συντήρηση όλων των εφαρμογών.
β) Η ανάπτυξη και υλοποίηση υπηρεσιών διαλειτουρ-γικότητας με φορείς και οργανισμούς του δημόσιου, ευ¬ρύτερου δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.
γ) Η διαχείριση και συντήρηση βάσεων δεδομένων.
δ) Η δημιουργία και διαχείριση εικονικών μηχανών.
3. Αρμοδιότητες του Τμήματος Λειτουργίας και Υπο-στήριξης Εφαρμογών είναι:
α) Η διαχείριση, υποστήριξη και λειτουργία όλων των εφαρμογών του Α.Σ.Ε.Π.
β) Η έκδοση αποτελεσμάτων για όλες τις διαδικασίες επιλογής προσωπικού.
γ) Η εγκατάσταση λογισμικού (software και εμπορικών πακέτων) σε χρήστες του Α.Σ.Ε.Π.
δ) Η διαχείριση συστημάτων αποθήκευσης - (backup) όλων των συστημάτων.
Διάρθρωση και αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διαχείρισης Δεδομένων και Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών
1. Η Διεύθυνση Διαχείρισης Δεδομένων και Ηλεκτρονι¬κών Υπηρεσιών αποτελείται από τα εξής τρία (3) τμήματα:
α) Τμήμα Τεκμηρίωσης και Ανάλυσης Δεδομένων β) Τμήμα Ποιότητας και Διαχείρισης Έργων και Προ¬γραμμάτων γ) Τμήμα Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών.
2. Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διαχείρισης Δεδομέ¬νων και Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών είναι ιδίως:
α) Η διαχείριση των δεδομένων, επεξεργασία και ανά¬λυση αυτών, με σκοπό την παρακολούθηση και αξιολό¬γηση των διαδικασιών και λειτουργιών του Α.Σ.Ε.Π.
β) Η επεξεργασία προτάσεων για έργα και προγράμμα¬τα χρηματοδοτούμενα από τον τακτικό προϋπολογισμό ή συγχρηματοδοτούμενα.
γ) Η ενημέρωση με το σύνολο των δεδομένων του διαδικτυακού τόπου του Α.Σ.Ε.Π. και η παροχή τεχνικής υποστήριξης στους πολίτες.
δ) Η ενημέρωση του Μητρώου Υποψηφίων και του Εθνικού Μητρώου Επιτελικών Στελεχών στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης.
ε) Η ανάρτηση πράξεων στον διαδικτυακό τόπο του προγράμματος «Διαύγεια» και η ενημέρωση του Κεντρι¬κού Καταλόγου των Δημοσίων Δεδομένων.
Αρμοδιότητες των Τμημάτων της Διεύθυνσης Διαχείρισης Δεδομένων και Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών
1. Αρμοδιότητες του Τμήματος Τεκμηρίωσης και Ανά¬λυσης Δεδομένων:
α) Η συλλογή και καταγραφή των δεδομένων που αφο-ρούν σε όλες τις διαγωνιστικές διαδικασίες που διεξάγει ή ελέγχει το Α.Σ.Ε.Π.
β) Η μέριμνα για την τεκμηρίωση της Ετήσιας Έκθεσης Πεπραγμένων του Α.Σ.Ε.Π.
γ) Η έκδοση στατιστικών στοιχείων και αναφορών και η σχετική ενημέρωση των οργανικών μονάδων του Α.Σ.Ε.Π.
δ) Η ανάρτηση πράξεων στον διαδικτυακό τόπο του προγράμματος «Διαύγεια» και η ενημέρωση του Κεντρι¬κού Καταλόγου των Δημοσίων Δεδομένων.
ε) Η επεξεργασία δεδομένων που συλλέγονται μετά από ηλεκτρονική επικοινωνία με τους πολίτες και σχετί¬ζονται με τη λειτουργία του Α.Σ.Ε.Π.
2. Αρμοδιότητες του Τμήματος Ποιότητας και Διαχεί¬ρισης Έργων και Προγραμμάτων είναι:
α) Η παρακολούθηση της εξέλιξης νέων τεχνολογιών και η αξιοποίησή τους για τις ανάγκες της υπηρεσίας.
β) Η συστηματική παρακολούθηση και αξιολόγηση των διαδικασιών και λειτουργιών του Α.Σ.Ε.Π.
γ) Η υποβολή προτάσεων για τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών, καθώς και η τεκμηρίωση και προτυποποί-ησή τους.
δ) Η διενέργεια ειδικών αναλύσεων δεδομένων για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των διαγω-νιστικών διαδικασιών που διεξάγει ή ελέγχει το Α.Σ.Ε.Π.
ε) Η μέτρηση και ανάλυση της ικανοποίησης των πο¬λιτών από τις προσφερόμενες υπηρεσίες του Α.Σ.Ε.Π.
στ) Ο σχεδιασμός και η παρακολούθηση δεικτών ποι-ότητας των διαδικασιών της Αρχής.
ζ) Η επεξεργασία προτάσεων για έργα και προγράμ¬ματα χρηματοδοτούμενα από τον τακτικό προϋπολο¬γισμό ή συγχρηματοδοτούμενα και η μέριμνα για την υλοποίησή τους.
3. Αρμοδιότητες του Τμήματος Ηλεκτρονικών Υπη¬ρεσιών:
α) Η διαχείριση και υποστήριξη των διαδικτυακών (online) υπηρεσιών του Α.Σ.Ε.Π. και η μέριμνα για την έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών όπου απαιτούνται,
β) Η ενημέρωση του περιεχομένου του διαδικτυακού τόπου του Α.Σ.Ε.Π.
γ) Η πρόταση για σχεδιασμό νέων ηλεκτρονικών υπη-ρεσιών.
δ) Η ηλεκτρονική καταγραφή και αρχειοθέτηση απο-φάσεων της Μείζονος και Ελάσσονος Ολομέλειας καθώς και των αποφάσεων των Τμημάτων του Α.Σ.Ε.Π.
ε) Η διενέργεια δημοσκοπήσεων μέσω της ιστοσελίδας με σκοπό την μέτρηση της κοινής γνώμης για τις διαδι¬κασίες του Α.Σ.Ε.Π.
στ) Η διαχείριση και υποστήριξη λογαριασμών ηλε-κτρονικού ταχυδρομείου Α.Σ.Ε.Π.
ζ) Η προσωποποιημένη πληροφόρηση και ενημέρωση προς τους πολίτες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
η) Η διαχείριση της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Μη-τρώου Υποψηφίων και του Εθνικού Μητρώου Επιτελικών Στελεχών Δημόσιας Διοίκησης.
θ) Η ενημέρωση και επιβεβαίωση στοιχείων των εγ-γεγραμμένων στο οικείο Μητρώο μέσω της διαλειτουρ-γικότητας.
ι) Η ψηφιοποίηση δικαιολογητικών και καταχώρισή τους στο οικείο Μητρώο.
ια) Η παροχή τηλεφωνικής και τεχνικής υποστήριξης προς τους πολίτες/φορείς για θέματα που αφορούν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Α.Σ.Ε.Π.
Διάρθρωση και αρμοδιότητες
της Γενικής Διεύθυνσης Επιλογής Προσωπικού
1. Η Γενική Διεύθυνση Επιλογής Προσωπικού διαρθρώ-νεται στις ακόλουθες πέντε (5) Διευθύνσεις:
α) Διεύθυνση Προκηρύξεων, β) Α' Διεύθυνση Επιλογής Προσωπικού, γ) Β' Διεύθυνση Επιλογής Προσωπικού, δ) Γ Διεύθυνση Επιλογής Προσωπικού, ε) Διεύθυνση Νομικών Υπηρεσιών.
2. Αρμοδιότητες της Γενικής Διεύθυνσης Επιλογής Προσωπικού είναι ιδίως:
α) Η προετοιμασία, κατάρτιση και δημοσίευση των προκηρύξεων που εκδίδει το Α.Σ.Ε.Π.
β) Η υποβοήθηση των φορέων στη σύνταξη σχεδίων προκηρύξεων ειδικών περιπτώσεων καθώς και ο έλεγχος προκηρύξεων που εκδίδονται βάσει ειδικών διατάξεων και των σχετικών ενστάσεων.
γ) Ο έλεγχος των ανακοινώσεων των φορέων και των αντίστοιχων πινάκων για την επιλογή προσωπικού, για την κάλυψη εποχικών ή άλλων περιοδικών ή πρόσκαι¬ρων αναγκών.
δ) Η προετοιμασία, οργάνωση και διεξαγωγή των γραπτών διαγωνισμών ή άλλων γραπτών δοκιμασιών και λοιπών διαδικασιών επιλογής προσωπικού, έως την ολοκλήρωσή τους.
ε) Η υποστήριξη των νομικών υποθέσεων που αφο¬ρούν στο Α.Σ.Ε.Π. και η μέριμνα για την εκτέλεση των σχετικών δικαστικών αποφάσεων καθώς και η παρα¬κολούθηση της σχετικής νομοθεσίας και νομολογίας.
Διάρθρωση και αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Προκηρύξεων
1. Η Διεύθυνση Προκηρύξεων αποτελείται από τα εξής τρία (3) τμήματα:
α) Τμήμα Προσοντολογίου β) Τμήμα Προκηρύξεων Τακτικού Προσωπικού γ) Τμήμα Ανακοινώσεων Έκτακτου και Εποχικού Προ¬σωπικού.
2. Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Προκηρύξεων είναι ιδίως:
α) Η παρακολούθηση του νομοθετικού πλαισίου που αφορά στα προσόντα διορισμού και πρόσληψης στους φορείς του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, καθώς και η ηλεκτρονική καταγραφή και επικαιροποί-ηση της βάσης του ΟΠΣ με θέματα αρμοδιότητας της Διεύθυνσης.
β) Η προετοιμασία, κατάρτιση και δημοσίευση των προκηρύξεων πλήρωσης θέσεων με γραπτό διαγωνι¬σμό, με κριτήρια επιλογής, των προκηρύξεων της ειδικής γραπτής δοκιμασίας και του Ειδικού Επιστημονικού Προ¬σωπικού, καθώς και η έγκριση όλων των ανακοινώσεων επιλογής του εποχικού και έκτακτου προσωπικού.
γ) Η υποβοήθηση των φορέων στη σύνταξη σχεδίων προκηρύξεων ειδικών περιπτώσεων και ο έλεγχος των προκηρύξεων που εκδίδονται βάσει ειδικών διατάξεων.
Αρμοδιότητες των Τμημάτων της Διεύθυνσης Προκηρύξεων
1. Αρμοδιότητες του Τμήματος Προσοντολογίου είναι:
α) Η συστηματική παρακολούθηση του νομοθετικού
πλαισίου που αφορά στη διαδικασία και στα κατά κλά¬δους ή ειδικότητες γενικά και ειδικά προσόντα διορισμού και πρόσληψης για τους φορείς του δημόσιου και ευρύ¬τερου δημόσιου τομέα.
β) Η συστηματική παρακολούθηση, ενημέρωση και επικαιροποίηση των τυπικών προσόντων διορισμού και πρόσληψης με τους τίτλους σπουδών και τις άδειες ανά κλάδο/ειδικότητα όλων των κατηγοριών εκπαίδευσης.
γ) Η συστηματική ενημέρωση της βάσης δεδομένων του ΟΠΣ με τα ανωτέρω υπό (α) και (β) δεδομένα.
δ) Η μέριμνα επικαιροποίησης των παραρτημάτων των προκηρύξεων που αφορούν στον τρόπο απόδειξης των απαιτούμενων προσόντων και ιδιοτήτων.
2. Αρμοδιότητες του Τμήματος Προκηρύξεων Τακτι¬κού Προσωπικού είναι:
α) Η διεκπεραίωση των αιτημάτων φορέων και η προ-ετοιμασία, κατάρτιση, ένταξη στο ΟΠΣ και δημοσίευση των προκηρύξεων για την πλήρωση θέσεων με γραπτό διαγωνισμό, με σειρά προτεραιότητας, με επιλογή του Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού ή των υπαλλήλων επί θητεία.
β) Η προετοιμασία, κατάρτιση και δημοσίευση των προκηρύξεων διεξαγωγής της ειδικής γραπτής δοκιμα¬σίας και λοιπών ειδικών διαδικασιών επιλογής προσω¬πικού.
γ) Η έκδοση προκηρύξεων βάσει ειδικών διατάξεων.
δ) Ο έλεγχος της νομιμότητας των προκηρύξεων που εκδίδονται σύμφωνα με ειδικές διατάξεις των οικείων φορέων.
ε) Κάθε άλλη απαιτούμενη ενέργεια από τη δημοσί¬ευση της προκήρυξης έως και τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων.
3. Αρμοδιότητες του Τμήματος Ανακοινώσεων Έκτα¬κτου και Εποχικού Προσωπικού είναι:
α) Ο έλεγχος της νομιμότητας και η έγκριση των ανακοινώσεων των φορέων για την πρόσληψη εποχι¬κού προσωπικού ή προσωπικού για άλλες περιοδικές ή πρόσκαιρες ανάγκες, για την επιλογή προσώπων για σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου καθώς και για την υλοποίηση συγχρηματοδοτούμενων δράσεων.
β) Η επεξεργασία και ο έλεγχος αιτημάτων φορέων του Δημοσίου, των ΟΤΑ Α' και Β' βαθμού και των νομικών προσώπων αυτών, για την έκδοση βεβαίωσης γνησιό¬τητας συμβάσεων μίσθωσης έργου.
γ) Η επεξεργασία και έγκριση προσκλήσεων κοινωφε¬λών προγραμμάτων για εγγεγραμμένους ανέργους στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ.
δ) Η έγκριση πρόσκλησης για την κατάρτιση Ετήσιου Κυλιόμενου Πίνακα Ανέργων για πρόσληψη προσωπικού για εκτέλεση έργων με αυτεπιστασία στους ΟΤΑ.
Διάρθρωση και αρμοδιότητες
της Α' Διεύθυνσης Επιλογής Προσωπικού
1. Η Α' Διεύθυνση Επιλογής Προσωπικού αποτελείται από τα εξής τρία (3) τμήματα:
α) Τμήμα Οργάνωσης και Διεξαγωγής Διαγωνισμών.
β) Τμήμα Ελέγχου Διαγωνισμών.
γ) Τμήμα Ειδικών Διαδικασιών Επιλογής.
2. Αρμοδιότητες της Α' Διεύθυνσης Επιλογής Προσω¬πικού είναι ιδίως:
α) Η προετοιμασία, οργάνωση και διεξαγωγή όλων των διαγωνιστικών διαδικασιών του Α.Σ.Ε.Π. που συ-μπεριλαμβάνουν γραπτή, προφορική ή/και πρακτική δοκιμασία.
β) Η προετοιμασία και διεξαγωγή της διαδικασίας επι-λογής του Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού.
γ) Η τήρηση και ο έλεγχος του Μητρώου Επιτελικών Στελεχών και η υποστήριξη της λειτουργίας του Ειδικού Συμβουλίου Επιλογής Διοικήσεων (ΕΣΕΔ).
δ) Η μέριμνα για την οργάνωση και διεξαγωγή λοιπών ειδικών διαδικασιών επιλογής προσωπικού.
ε) Η διεξαγωγή ελέγχου για την έκδοση προσωρινών και οριστικών αποτελεσμάτων και αναπληρώσεων στο πλαίσιο αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης.
στ) Οποιαδήποτε άλλη διαδικασία επιλογής προσωπι¬κού ανατεθεί στη Διεύθυνση ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες.
Αρμοδιότητες των Τμημάτων
της Α'Διεύθυνσης Επιλογής Προσωπικού
1. Αρμοδιότητες του Τμήματος Οργάνωσης και Διεξα-γωγής Διαγωνισμών είναι:
α) Η προετοιμασία, οργάνωση και διεξαγωγή όλων των διαγωνιστικών διαδικασιών του Α.Σ.Ε.Π. που περι-λαμβάνουν γραπτό διαγωνισμό, προφορική εξέταση και πρακτική δοκιμασία, έως και την έκδοση των προσωρι¬νών αποτελεσμάτων.
β) Η προετοιμασία, οργάνωση και διεξαγωγή των γραπτών διαγωνισμών για την πλήρωση θέσεων εκπαι-δευτικών λειτουργών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθ¬μιας Εκπαίδευσης, έως και την έκδοση των προσωρινών αποτελεσμάτων.
γ) Η προετοιμασία, οργάνωση και διεξαγωγή της ει¬δικής γραπτής δοκιμασίας, έως και την κατάρτιση των πινάκων βαθμολογίας.
δ) Η διεξαγωγή αντίστοιχων διαδικασιών που ανατί-θενται στο Α.Σ.Ε.Π. βάσει ειδικών διατάξεων.
2. Αρμοδιότητες του Τμήματος Ελέγχου Διαγωνισμών είναι:
α) Ο αυτεπάγγελτος έλεγχος των προσωρινών αποτε-λεσμάτων, η παραλαβή των ενστάσεων, η προετοιμασία εξέτασης των ενστάσεων, τυχόν επανέλεγχος αιτήσεων ή άλλων στοιχείων των διαγωνιστικών διαδικασιών, η κατάρτιση των πινάκων διοριστέων και η τυχόν αναπλή-ρωση αυτών.
β) Η παραλαβή αιτήσεων θεραπείας, η προετοιμασία εξέτασης αυτών και τυχόν επανέλεγχος αιτήσεων.
γ) Ο έλεγχος των αιτήσεων για την κατάταξη υποψηφί¬ων σε συμμόρφωση προς δικαστικές αποφάσεις.
δ) Η διεξαγωγή αντίστοιχων διαδικασιών που ανατί-θενται στο Α.Σ.Ε.Π. βάσει ειδικών διατάξεων.
3. Αρμοδιότητες του Τμήματος Ειδικών Διαδικασιών Επιλογής είναι:
α) Η προετοιμασία, οργάνωση και διεξαγωγή των δια-δικασιών επιλογής Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού.
β) Ο αυτεπάγγελτος έλεγχος των προσωρινών απο-τελεσμάτων καθώς και η προετοιμασία εξέτασης τυχόν ενστάσεων, η κατάρτιση των πινάκων προσληπτέων καθώς και η τυχόν αναπλήρωσή τους.
γ) Η μέριμνα για την τήρηση και παρακολούθηση του Εθνικού Μητρώου Επιτελικών Στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης.
δ) Η γραμματειακή υποστήριξη λειτουργίας του Ειδι¬κού Συμβουλίου Επιλογής Διοικήσεων (Ε.Σ.Ε.Δ.).
ε) Η γραμματειακή υποστήριξη άλλων επιτροπών ή συμβουλίων που δεν αναφέρονται ρητά στο παρόν.
Διάρθρωση και αρμοδιότητες
της Β'Διεύθυνσης Επιλογής Προσωπικού
1. Η Β' Διεύθυνση Επιλογής Προσωπικού αποτελείται από τα εξής (4) τμήματα:
α) Τμήμα Ελέγχου 1. β) Τμήμα Ελέγχου 2. γ) Τμήμα Ελέγχου 3. δ) Τμήμα Ελέγχου 4.
2. Αρμοδιότητες της Β' Διεύθυνσης Επιλογής Προσω¬πικού είναι ιδίως:
α) Η διαδικασία ελέγχου και έκδοσης αποτελεσμάτων στο πλαίσιο της επιλογής τακτικού προσωπικού με σειρά προτεραιότητας, καθώς και η διεξαγωγή αντίστοιχων διαδικασιών κατ' ανάθεση.
β) Ο έλεγχος του Μητρώου Υποψηφίων του Α.Σ.Ε.Π. για την πιστοποίηση προσόντων - κριτηρίων και ιδιοτήτων.
γ) Η διεξαγωγή των διαδικασιών αναπλήρωσης στο πλαίσιο αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης.
δ) Οποιαδήποτε άλλη διαδικασία επιλογής προσωπι¬κού ανατεθεί στη Διεύθυνση ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες.
Αρμοδιότητες των Τμημάτων
της Β' Διεύθυνσης Επιλογής Προσωπικού
1. Αρμοδιότητες του Τμήματος Ελέγχου 1 είναι: α) Η τήρηση του Μητρώου Υποψηφίων.
β) Ο έλεγχος στο πλαίσιο της διαδικασίας πιστοποί¬ησης των καταχωριζομένων στο Μητρώο Υποψηφίων στοιχείων ή και δικαιολογητικών των εγγεγραμμένων χρηστών.
2. Αρμοδιότητες του Τμήματος Ελέγχου 2 είναι:
α) Η διεξαγωγή των διαδικασιών πλήρωσης θέσεων με σειρά προτεραιότητας έως και την ανάρτηση των προ-σωρινών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων.
β) Η διεξαγωγή των διαδικασιών πλήρωσης θέσεων τακτικού προσωπικού των υπηρεσιών και των νομικών προσώπων, της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 2190/1994 όπως ισχύει, από πίνακα επιλαχόντων προηγούμενου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π., έως και την ανάρτηση των προσωρινών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων.
3. Αρμοδιότητες του Τμήματος Ελέγχου 3 είναι:
α) Η παραλαβή ενστάσεων, ο αυτεπάγγελτος έλεγχος των προσωρινών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων, η προετοιμασία εξέτασης των ενστάσεων, τυχόν επανέ¬λεγχοι αιτήσεων ή άλλων στοιχείων της διαδικασίας και η κατάρτιση των πινάκων διοριστέων.
β) Η προετοιμασία για την εξέταση των ενστάσεων επιλογής του μη πολιτικού προσωπικού του Λιμενικού Σώματος, των Δοκίμων Πυροσβεστών Γενικών Υπηρε¬σιών και των Ειδικών Φρουρών της ΕΛ.ΑΣ, καθώς και της επιλογής του Ειδικού Ένστολου Προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας.
γ) Η κατάρτιση Ετήσιου Κυλιόμενου Πίνακα Κατάταξης και η αξιοποίησή του σε διαδικασίες πλήρωσης θέσεων τακτικού προσωπικού.
4. Αρμοδιότητες του Τμήματος Ελέγχου 4 είναι:
α) Η συγκέντρωση, από τους οικείους φορείς, των ατο-μικών πράξεων διορισμού και η καταχώρισή τους στην οικεία εφαρμογή.
β) Η διενέργεια των διαδικασιών για την ικανοποίηση αιτημάτων των υπηρεσιών και των νομικών προσώπων της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 2190/1994 όπως ισχύει, περί αναπλήρωσης - αντικατάστασης διοριστέων.
γ) Η τήρηση και ενημέρωση συμπληρωματικών πινά¬κων οριστικών αποτελεσμάτων.
Διάρθρωση και αρμοδιότητες
της Γ' Διεύθυνσης Επιλογής Προσωπικού
1. Η Γ Διεύθυνση Επιλογής Προσωπικού αποτελείται από τα εξής τρία (3) τμήματα:
α) Τμήμα Ελέγχου 1. β) Τμήμα Ελέγχου 2. γ) Τμήμα Ελέγχου 3.
2. Αρμοδιότητες της Γ' Διεύθυνσης Επιλογής Προσω¬πικού είναι ιδίως:
α) Ο έλεγχος της νομιμότητας αποτελεσμάτων και η εξέταση ενστάσεων στο πλαίσιο διαδικασιών επιλογής και απασχόλησης κατά περίπτωση, εποχικού και έκτα¬κτου προσωπικού, καθώς και η τυχόν αναπλήρωσή τους.
β) Η διενέργεια αυτεπάγγελτου και κατ' ένσταση ελέγ¬χου των πινάκων κατάταξης για απασχόληση με σύμβα¬ση μίσθωσης έργου (Σ.Μ.Ε.) και η έκδοση των σχετικών βεβαιώσεων.
γ) Ο έλεγχος νομιμότητας αποτελεσμάτων και η εξέτα¬ση ενστάσεων στο πλαίσιο επιλογής προσωπικού για την κάλυψη απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών.
δ) Ο έλεγχος νομιμότητας αποτελεσμάτων και η εξέ¬ταση ενστάσεων ειδικών διαδικασιών επιλογής εποχικού και έκτακτου προσωπικού, όπως οι περιπτώσεις επικου¬ρικού προσωπικού των Υπουργείων Υγείας, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και των αναπληρωτών εκπαιδευτικών του Υπουργείου Παι¬δείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
ε) Οποιαδήποτε άλλη διαδικασία επιλογής προσωπι¬κού ανατεθεί στη Διεύθυνση ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες.
Αρμοδιότητες των Τμημάτων
της Γ' Διεύθυνσης Επιλογής Προσωπικού
1. Αρμοδιότητες του Τμήματος Ελέγχου 1 είναι:
α) Ο έλεγχος της νομιμότητας των διαδικασιών πρό-σληψης εποχικού προσωπικού ή προσωπικού για άλλες περιοδικές ή πρόσκαιρες ανάγκες έως και την έγκριση των πινάκων προσληπτέων και την τυχόν αναπλήρωσή τους, σε ΟΤΑ και νομικά πρόσωπα αυτών.
β) Ο έλεγχος της τήρησης από τους ανωτέρω φορείς των διατάξεων του άρθρου 21 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει, ως προς τη διάρκεια της απασχόλησης και την απαγόρευση ανανέωσης ή παράτασης των συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου.
γ) Ο έλεγχος της συνδρομής των προϋποθέσεων πρόσληψης προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτι¬κού δικαίου ορισμένου χρόνου κατά το άρθρο 20 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει, για απρόβλεπτες και επείγου¬σες ανάγκες και της τήρησης των διατάξεων του αυτού άρθρου ως προς τη διάρκεια της απασχόλησης και τη νομιμότητα νέων προσλήψεων σε περίπτωση παράτα¬σης των απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών πέραν του οκταμήνου.
δ) Ο έλεγχος της νομιμότητας των προσλήψεων (δειγ-ματοληπτικά είτε ύστερα από ένσταση ή καταγγελία) του εκπαιδευτικού προσωπικού ή διδακτικού προσωπικού σε ΟΤΑ και νομικά πρόσωπα αυτών.
2. Αρμοδιότητες του Τμήματος Ελέγχου 2 είναι:
α) Ο έλεγχος της νομιμότητας των διαδικασιών πρό-σληψης εποχικού προσωπικού ή προσωπικού για λοιπές περιοδικές ή πρόσκαιρες ανάγκες έως και την έγκριση των πινάκων προσληπτέων και την τυχόν αναπλήρωσή τους για λοιπούς φορείς, πλην ΟΤΑ και νομικά πρόσωπα αυτών.
β) Ο έλεγχος της τήρησης από τους ανωτέρω φορείς των διατάξεων του άρθρου 21 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει, ως προς τη διάρκεια της απασχόλησης και την απαγόρευση ανανέωσης ή παράτασης των συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου.
γ) Ο έλεγχος της συνδρομής των προϋποθέσεων πρόσληψης προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτι¬κού δικαίου ορισμένου χρόνου κατά το άρθρο 20 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει, για απρόβλεπτες και επείγου¬σες ανάγκες και της τήρησης των
διατάξεων του αυτού άρθρου ως προς τη διάρκεια της απασχόλησης και τη νομιμότητα νέων προσλήψεων σε περίπτωση παράτα¬σης των απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών πέραν του οκταμήνου.
δ) Ο έλεγχος της νομιμότητας των προσλήψεων (δειγ-ματοληπτικά είτε ύστερα από ένσταση ή καταγγελία) του εκπαιδευτικού προσωπικού ή διδακτικού προσωπικού για λοιπούς φορείς, πλην ΟΤΑ και νομικά πρόσωπα αυ¬τών.
3. Αρμοδιότητες του Τμήματος Ελέγχου 3 είναι:
α) Ο έλεγχος της νομιμότητας των διαδικασιών επιλο¬γής προσώπων για σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου σε φορείς του δημόσιου ή ευρύτερου δημόσιου τομέα.
β) Ο έλεγχος της νομιμότητας των πινάκων κατάταξης Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Αναπληρωτών Ειδικού Εκ-παιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και θρησκευμάτων.
γ) Ο έλεγχος πρόσληψης επικουρικού προσωπικού στα νοσοκομεία και τις Μονάδες Κοινωνικής Φροντίδας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, σε Ν.Π.Δ.Δ. άμεσα εποπτευό¬μενα από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγ¬γύης και στα Στρατιωτικά Νοσοκομεία για την κάλυψη άμεσων και επιτακτικών αναγκών τους.
Διάρθρωση και αρμοδιότητες
της Διεύθυνσης Νομικών Υπηρεσιών
1. Η Διεύθυνση Νομικών Υπηρεσιών αποτελείται από τα εξής δύο (2) τμήματα:
α) Τμήμα Δικαστικών Υποθέσεων και Νομικής Τεκμη-ρίωσης.
β) Τμήμα Κωδικοποίησης και Εναρμόνισης.
2. Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Νομικών Υπηρεσιών είναι ιδίως:
α) Η υποστήριξη των δικαστικών υποθέσεων που αφο-ρούν τις διαδικασίες επιλογής προσωπικού και η μέριμνα για την εκτέλεση των δικαστικών αποφάσεων.
β) Η τήρηση και ταξινόμηση των δικαστικών αποφά¬σεων και δημιουργία ηλεκτρονικού αρχείου θεματικών λημμάτων από τη νομολογία των δικαστηρίων, καθώς και των αποφάσεων της Ολομέλειας.
γ) Η παρακολούθηση της νομοθεσίας και νομολογίας που αφορά τη λειτουργία της Αρχής και η μέριμνα για τη σχετική ενημέρωση των μελών του Α.Σ.Ε.Π. και των αρμοδίων Διευθύνσεων.
Αρμοδιότητες των Τμημάτων
της Διεύθυνσης Νομικών Υπηρεσιών
1. Αρμοδιότητες του Τμήματος Δικαστικών Υποθέσεων και Νομικής Τεκμηρίωσης είναι:
α) Η υποστήριξη των δικαστικών υποθέσεων που αφο-ρούν το Α.Σ.Ε.Π. και ιδίως:
• η συγκέντρωση των στοιχείων των διοικητικών φα-κέλων και
• η σύνταξη των εκθέσεων απόψεων της υπηρεσίας προς τα δικαστήρια.
β) Η συνεργασία με το Γραφείο Νομικού Συμβούλου του Κράτους ή του αρμόδιου κατά τόπο Δικαστικού Γραφείου, που εκπροσωπούν το Α.Σ.Ε.Π. ενώπιον των δικαστηρίων και η ενημέρωσή τους για την υποστήρι¬ξη των υποθέσεων και την άσκηση των ενδεδειγμένων προβλεπόμενων ενδίκων μέσων.
γ) Η μέριμνα για την εκτέλεση των δικαστικών αποφά-σεων σε συνεργασία, όπου απαιτείται, με τις αρμόδιες οργανικές μονάδες της Γραμματείας του Α.Σ.Ε.Π.
2. Αρμοδιότητες του Τμήματος Κωδικοποίησης και Εναρμόνισης είναι:
α) Η παρακολούθηση της νομοθεσίας που αφορά στη λειτουργία του Α.Σ.Ε.Π.
β) Η συλλογή, ταξινόμηση και ευρετηρίαση της νο-μολογίας που αφορά στη λειτουργία του Α.Σ.Ε.Π., όπως επίσης και των αποφάσεων της Μείζονος και Ελάσσονος Ολομέλειας της Αρχής.
γ) Η ενημέρωση της ηλεκτρονικής εφαρμογής Νομι¬κού Περιεχομένου του Α.Σ.Ε.Π.
δ) Η ενημέρωση του Συμβουλίου και των Γενικών Δι-ευθύνσεων επί της νομοθεσίας και της νομολογίας, με σκοπό την εναρμόνιση των αποφάσεων του Α.Σ.Ε.Π.
ε) Η συνδρομή στο έργο των Διευθύνσεων στο χειρι¬σμό νομικών θεμάτων, εάν απαιτηθεί.
Αυτοτελείς Υπηρεσίες
Στο Α.Σ.Ε.Π. λειτουργούν οι εξής Αυτοτελείς Υπηρεσίες:
α) Γραμματεία Προέδρου και Ολομέλειας.
β) Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών.
γ) Τμήμα Ενημέρωσης και Κοινοβουλευτικού Ελέγχου.
δ) Διοικητικές Υπηρεσίες των Αποκεντρωμένων Τμη¬μάτων του Α.Σ.Ε.Π.
Οι ανωτέρω υπηρεσίες υπάγονται απευθείας στον Πρόεδρο του Α.Σ.Ε.Π.
Αρμοδιότητες της Γραμματείας Προέδρου και Ολομέλειας
Αρμοδιότητες της Γραμματείας Προέδρου και Ολομέ¬λειας είναι ιδίως:
α) Η εν γένει γραμματειακή υποστήριξη του Προέδρου και η τήρηση της υπηρεσιακής αλληλογραφίας του.
β) Η Γραμματειακή υποστήριξη της Μείζονος και Ελάσ-σονος Ολομέλειας, των Αντιπροέδρων και των μελών του Α.Σ.Ε.Π.
γ) Η τήρηση βιβλίων συνεδριάσεων της Μείζονος και Ελάσσονος Ολομέλειας και των σχετικών Πρακτικών. δ) Η τήρηση των ατομικών φακέλων των μελών του Α.Σ.Ε.Π.
Αρμοδιότητες του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών
Αρμοδιότητες του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών είναι ιδίως:
α) Η εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων και η διασύν-δεσή τους με τις αρμόδιες κατά περίπτωση υπηρεσίες της Αρχής, με τη χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.).
β) Η ενημέρωση των πολιτών που προσέρχονται στο Α.Σ.Ε.Π. σχετικά με τις διαδικασίες επιλογής προσωπικού.
γ) Η συλλογή και ομαδοποίηση των ζητημάτων που προκύπτουν κατά τη διαδικασία εξυπηρέτησης των πολι-τών και η απευθείας ενημέρωση του Προέδρου η οποία μπορεί να συνοδεύεται και από σχετική εισήγηση για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Διαχείρισης Δεδομένων και Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών.
Αρμοδιότητες του Τμήματος Ενημέρωσης και Κοινοβουλευτικού Ελέγχου
Αρμοδιότητες του Τμήματος Ενημέρωσης και Κοινο-βουλευτικού Ελέγχου είναι ιδίως:
α) Η παρακολούθηση του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου και η ενημέρωση του Προέδρου για θέματα εν-διαφέροντος Α.Σ.Ε.Π.
β) Η σύνταξη δελτίων και ανακοινώσεων τύπου.
γ) Η μέριμνα για την οργάνωση συνεντεύξεων τύπου, συνεδρίων, ημερίδων κ.λπ. καθώς και η ανάπτυξη συνερ-γασιών με φορείς στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
δ) Η οργάνωση και ανάπτυξη της επικοινωνιακής πολι-τικής του Α.Σ.Ε.Π. με την αξιοποίηση και των σύγχρονων μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
ε) Η διεκπεραίωση των θεμάτων Κοινοβουλευτικού Ελέγχου και η σύνταξη των σχετικών απαντήσεων σε συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις.
Διοικητικές Υπηρεσίες
των Αποκεντρωμένων Τμημάτων του Α.Σ.Ε.Π.
1. Σε κάθε Αποκεντρωμένο Τμήμα του Α.Σ.Ε.Π. λειτουρ¬γεί Διοικητική Υπηρεσία επιπέδου Τμήματος.
2. Αρμοδιότητες της Διοικητικής Υπηρεσίας κάθε Απο-κεντρωμένου Τμήματος είναι:
α) Η γραμματειακή και διοικητική γενικώς υποστήριξη του Αποκεντρωμένου Τμήματος Α.Σ.Ε.Π.
β) Ο έλεγχος και η έγκριση ανακοινώσεων, ο έλεγχος της νομιμότητας των αποτελεσμάτων, η διενέργεια αυτε-πάγγελτου και κατ' ένσταση ελέγχου και η προετοιμασία της εξέτασης αιτήσεων θεραπείας στο πλαίσιο διαδικα¬σιών επιλογής και απασχόλησης εποχικού προσωπικού.
γ) Ο έλεγχος νομιμότητας αποτελεσμάτων ειδικών διαδικασιών επιλογής εποχικού προσωπικού, όπως ο δειγματοληπτικός έλεγχος ή κατόπιν ενστάσεως ή κα-ταγγελίας έλεγχος της νομιμότητας των προσλήψεων εκπαιδευτικού ή διδακτικού προσωπικού των Α.Ε.Ι, Τ.Ε.Ι, ΟΤΑ Α' και Β' βαθμού και των νομικών προσώπων αυτών και ο έλεγχος της τήρησης νομιμότητας της διαδικασί¬ας πρόσληψης εργατικού και τεχνικού προσωπικού των
ΟΤΑ Α' βαθμού.
δ) Η εξυπηρέτηση πολιτών και φορέων σε πάσης φύσεως θέματα αρμοδιότητας του Αποκεντρωμένου Τμήματος.
ε) Η επιμέλεια για την ασφάλεια και συντήρηση του κτιρίου και του εξοπλισμού των γραφείων, την καθαρι-ότητα των χώρων εργασίας και την επάρκεια των απαι-τούμενων υλικών μέσων.
στ) Η ταξινόμηση και φύλαξη των σχετικών φακέλων των υποθέσεων, καθώς και η τήρηση στατιστικών στοι¬χείων.
1. Σε περίπτωση ανάθεσης νέων αρμοδιοτήτων στο Α.Σ.Ε.Π. ορίζεται με απόφαση του Προέδρου, μία από τις υφιστάμενες μονάδες ως αρμόδια για την υποστήριξή τους.
2. Οι αρμοδιότητες των Τμημάτων υλοποιούνται με την αξιοποίηση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ) του Α.Σ.Ε.Π. και εν γένει των Τεχνο-λογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών.
3. Τα Τμήματα διενεργούν τη σχετική με τις αρμοδιό-τητές τους αλληλογραφία και επικοινωνία.
4. Όπου στα άρθρα 12 έως 27 αναφέρεται ο όρος «έλεγχος» νοείται η υποστήριξη που παρέχουν οι αρ¬μόδιες υπηρεσίες της Γραμματείας του Α.Σ.Ε.Π. στα όρ¬γανα και μέλη του Συμβουλίου, στην άσκηση του προ¬βλεπόμενου, από τις οικείες διατάξεις του ν. 2190/1994, ελέγχου.
Προσωπικό της Γραμματείας του Α.Σ.Ε.Π.
Οργανικές θέσεις και κατανομή αυτών ανά κατηγορία και κλάδο
1. Το σύνολο των οργανικών θέσεων του προσωπι¬κού της Γραμματείας του Α.Σ.Ε.Π. ανέρχεται σε διακόσιες ενενήντα πέντε θέσεις (295), οι οποίες κατανέμονται ως ακολούθως:
α) Διακόσιες ογδόντα έξι (286) θέσεις με σχέση εργα¬σίας δημοσίου δικαίου: Κατηγορία Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) Κλάδος Διοικητικού - Οικονομικού 145 Κλάδος Πληροφορικής 22 Κατηγορία Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (TE) Κλάδος Διοικητικού - Λογιστικού 24 Κλάδος Πληροφορικής 12 Κατηγορία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) Κλάδος Διοικητικών Γραμματέων 37 Κλάδος Προγραμματιστών Η/Υ 9 Κλάδος Χειριστών Η/Υ 26 Κλάδος Τεχνικών 1 Κατηγορία Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ) Κλάδος Βοηθητικού Προσωπικού 10 Σύνολο Προσωπικού Δημοσίου Δικαίου 286
β) Οκτώ (8) θέσεις με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαί¬ου αορίστου χρόνου: Κατηγορία Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) Ειδικότητα Διοικητικού - Οικονομικού 1 Κατηγορία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) Ειδικότητα Διοικητικών Γραμματέων 5 Ειδικότητα Οδηγών 1 Κατηγορία Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ) Ειδικότητα Βοηθητικού Προσωπικού 1 Σύνολο Προσωπικού Ιδιωτικού Δικαίου 8 Αορίστου Χρόνου
γ) Μία θέση (1) Ιατρού - ελεγκτή επί θητεία . Άρθρο 30
Κλάδοι Προϊσταμένων Οργανικών Μονάδων
1. Των Γενικών Διευθύνσεων: α) Διοίκησης και Ηλε-κτρονικής Διακυβέρνησης και β) Επιλογής Προσωπικού προΐστανται υπάλληλοι κλάδου/ειδικότητας ΠΕ Διοικη¬τικού Οικονομικού ή ΠΕ Πληροφορικής.
2. α) Των Διευθύνσεων (1) Διοικητικού (2) Α' Επιλο¬γής Προσωπικού, (3) Β' Επιλογής Προσωπικού και (4) Γ' Επιλογής Προσωπικού προΐστανται υπάλληλοι κλάδου/ ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού ή TE Διοικητι¬κού Λογιστικού.
β) Των Διευθύνσεων (1) Οικονομικού και (2) Νομικών Υπηρεσιών προΐστανται υπάλληλοι κλάδου/ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού.
γ) Της Διεύθυνσης Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών προΐσταται υπάλληλος κλάδου/ειδικότητας ΠΕ Πληροφορικής ή TE Πληροφορικής.
δ) Της Διεύθυνσης Διαχείρισης Δεδομένων και Ηλε-κτρονικών Υπηρεσιών προΐσταται υπάλληλος κλάδου/ ειδικότητας Π Ε Πληροφορικής ή ΠΕ Διοικητικού Οικο-νομικού.
ε) Της Διεύθυνσης Προκηρύξεων προΐσταται υπάλλη¬λος κλάδου/ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού ή ΠΕ Πληροφορικής.
3. α) Των Τμημάτων (1) Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυ-ναμικού (2) Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης της Διεύθυνσης Διοικητικού, (3) Μισθοδοσίας και Εκκαθάρισης Δαπανών (4) Προμηθειών, Διαχείρισης Υλικού και Εγκαταστάσεων της Διεύθυνσης Οικονομικού, (5) Οργάνωσης και Διεξα¬γωγής Διαγωνισμών (6) Ελέγχου Διαγωνισμών (7) Ειδι¬κών Διαδικασιών Επιλογής της Α' Διεύθυνσης Επιλογής Προσωπικού, (8) Ελέγχου 1 (9) Ελέγχου 2 (10) Ελέγχου 3
(11) Ελέγχου 4 της Β' Διεύθυνσης Επιλογής Προσωπικού,
(12) Ελέγχου 1 (13) Ελέγχου 2 (14) Ελέγχου 3 της Γ Διεύ-θυνσης Επιλογής Προσωπικού προΐστανται υπάλληλοι κλάδου/ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού ή TE Διοικητικού Λογιστικού.
β) Των Τμημάτων (1) Υπολογιστικών Συστημάτων, Δικτύων και Ασφάλειας (2) Ανάπτυξης Λογισμικού (3) Λειτουργίας και Υποστήριξης Εφαρμογών της Διεύθυν¬σης Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών, (4) Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Διαχείρισης Δεδομένων και Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών προΐστανται υπάλληλοι κλάδου/ειδικότητας ΠΕ Πληροφορικής ή TE Πληροφορικής.
γ) Των Τμημάτων (1) Προϋπολογισμού, Λογιστικής Πα-ρακολούθησης και Πληρωμής Δαπανών της Διεύθυνσης Οικονομικού, (2) Προκηρύξεων Τακτικού Προσωπικού και (3) Ανακοινώσεων Έκτακτου και Εποχικού Προσωπι¬κού της Διεύθυνσης Προκηρύξεων, (4) Δικαστικών Υπο¬θέσεων και Νομικής Τεκμηρίωσης και (5) Κωδικοποίησης και Εναρμόνισης της Διεύθυνσης Νομικών Υπηρεσιών προΐστανται υπάλληλοι κλάδου/ειδικότητας ΠΕ Διοικη¬τικού Οικονομικού.
δ) Του Τμήματος Ποιότητας και Διαχείρισης Έργων και Προγραμμάτων της Διεύθυνσης Διαχείρισης Δεδομένων και Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών προΐσταται υπάλληλος κλάδου/ειδικότητας ΠΕ Πληροφορικής ή ΠΕ Διοικητικού
Οικονομικού (με ειδίκευση στην Επιχειρησιακή Έρευνα).
ε) Του Τμήματος Τεκμηρίωσης και Ανάλυσης Δεδομέ¬νων της Διεύθυνσης Διαχείρισης Δεδομένων και Ηλε¬κτρονικών Υπηρεσιών προΐσταται υπάλληλος κλάδου/ ειδικότητας ΠΕ Πληροφορικής ή ΠΕ Διοικητικού Οικο¬νομικού (με ειδίκευση στη Στατιστική).
στ) Του Τμήματος Προσοντολογίου της Διεύθυνσης Προκηρύξεων προΐσταται υπάλληλος κλάδου/ειδικό¬τητας ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού ή ΠΕ Πληροφορικής.
ζ) Του Τμήματος Γραμματείας της Διεύθυνσης Διοι¬κητικού προΐσταται υπάλληλος κλάδου/ειδικότητας TE Διοικητικού Λογιστικού ή ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων.
η) Του Αυτοτελούς Τμήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών προΐσταται υπάλληλος κλάδου/ειδικότητας ΠΕ Διοικητι¬κού Οικονομικού ή TE Διοικητικού Λογιστικού.
θ) Του Αυτοτελούς Τμήματος Ενημέρωσης και Κοινο-βουλευτικού Ελέγχου προΐσταται υπάλληλος κλάδου/ ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού.
ι) Της Διοικητικής Υπηρεσίας κάθε αποκεντρωμένου Τμήματος προΐσταται υπάλληλος του κλάδου/ειδικό¬τητας ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού ή TE Διοικητικού Λογιστικού.
Τελικές - μεταβατικές διατάξεις
Οι υπηρετούντες, κατά την έναρξη ισχύος του παρό¬ντος, τακτικοί υπάλληλοι των κλάδων ή ειδικοτήτων που καταργούνται με το παρόν, κατατάσσονται στους αντί-στοιχους κλάδους ή ειδικότητες του άρθρου 29 ως εξής:
α) οι υπάλληλοι του/της κλάδου/ειδικότητας ΔΕ Διοι-κητικού κατατάσσονται στον/στην κλάδο/ειδικότητα ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων,
β) οι υπάλληλοι του/της κλάδου/ειδικότητας ΥΕ Προ-σωπικού Καθαριότητας κατατάσσονται στον/στην κλά-δο/ειδικότητα ΥΕ Βοηθητικού Προσωπικού.
2. Από τη δημοσίευση της παρούσας παύει να ισχύει η υπουργική απόφαση 42799/8.12.2003 (ΦΕΚ 1863 Β'), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.