Στόχος της πρωτοβουλίας, είναι η παροχή ολοκληρωμένης υπηρεσίας πληροφόρησης σε όσους πολίτες επιθυμούν να ιδρύσουν επιχείρηση στον αγροτικό και όχι μόνο τομέα, αλλά και η ενημέρωση για τις προσφερόμενες θέσεις εργασίας στην περιοχή.
Η δημιουργία του εν λόγω Γραφείου, έλαβε το «πράσινο φως» από Το Δημοτικό Συμβούλιο Αρταίων, στην τελευταία του συνεδρίαση έδωσε το «πράσινο φως» για τη δημιουργία του εν λόγω Γραφείου το οποίο θα υλοποιεί σειρά δράσεων ανάμεσα στις οποίες:
Ενημέρωση των επιχειρήσεων σχετικά με προγράμματα βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας και χρηματοδοτικά εργαλεία
Ενημέρωση αγροτών σχετικά με σεμινάρια εκπαίδευσης, επιδοτήσεις, δυνατότητες συμμετοχής σε εκθέσεις και ευκαιρίες ανάπτυξης συνεταιρισμών
Αποστολή ηλεκτρονικής εξατομικευμένης πληροφόρησης σε τακτά χρονικά διαστήματα για χρηματοδοτικά προγράμματα, σεμινάρια, ημερίδες και θέσεις εργασίας
Ενημέρωση ανέργων σχετικά με θέσεις εργασίας, προγράμματα κατάρτισης και ευκαιρίες χρηματοδότησης για δημιουργία νέων επιχειρήσεων.
Το Γραφείο θα διασυνδεθεί με τους φορείς της πόλης, όπως ο ΟΑΕΔ, το Επιμελητήριο, η Περιφέρεια Ηπείρου και το ΤΕΙ Ηπείρου και θα λειτουργήσει στο ισόγειο του Δημαρχείου.
Σκοπός, όπως εξήγησε στη χθεσινή συνεδρίαση ο Δήμαρχος Αρταίων Χρήστος Τσιρογιάννης, «είναι η βέλτιστη πληροφόρηση των πολιτών, η ενημέρωση και καθοδήγηση των ενδιαφερομένων, μέσω της συνεργασίας με τους αρμόδιους φορείς και σε καμία περίπτωση το γραφείο αυτό δεν θα αναλάβει τη διαδικασία σύνταξης φακέλων χρηματοδότησης».