Όπως εξήγησε υπάρχει έλλειψη εργαζομένων σε όλον τον όμιλο του ΟΑΣΑ και οδηγών και τεχνητών (όπως και στη ΣΤΑΣΥ) και έχουν ζητήσει να γίνουν εκατοντάδες προσλήψεις το 2016 αλλά υπάρχει περιορισμός.
Όπως σημείωσε είναι προφανές ότι όταν έχεις να κάνεις προσλήψεις από το 2008 και κάθε χρόνο εργαζόμενοι συνταξιοδοτούνται χρειάζεται ανανέωση καθώς αυτό επηρεάζει τις συγκοινωνίες και πρέπει να αντιμετωπιστεί.
Ο κ. Σκουμπούρης σημείωσε ότι πλέον πολλοί εκ των επιβατών πηγαίνουν στα εκδοτήρια για να βγάλουν προσωποιημένες ή απρόσωπες κάρτες τις οποίες μπορούν διαρκώς να επαναφορτίζουν ακόμα και σε συμβεβλημένα περίπτερα που έχουν POS.
Σημείωσε ότι η έλλειψη χαρτιού αποκαθίσταται καθώς γίνεται ήδη η διανομή του.
Στόχος του ΟΑΣΑ είναι το μεγαλύτερο μέρος του επιβατικού κοινού να χρησιμοποιεί τις κάρτες, που επαναφορτίζονται με όλων των κατηγοριών τα εισιτήρια, και όχι τα χάρτινα εισιτήρια τα οποία κοστίζουν 5 εκατ. ευρώ το χρόνο καθώς τα χρήματα από την αγορά τους πάνε σε αυτούς που τα φτιάχνουν εκτός χώρας.
Εξήγησε ότι έχει δημιουργηθεί μια πίεση στα εκδοτήρια αυτό το διάστημα καθώς από τον Ιούνιο είχε ανακοινωθεί ότι όσοι επιδοτούνται για τις μετακινήσεις τους με τις αστικές συγκοινωνίες π.χ. οι άνω των 65 ετών θα πρέπει να έχουν προσωποιημένη κάρτα, για να ξέρει η πολιτεία ποιον επιδοτεί.