Απαντώντας σε κοινοβουλευτική Ερώτηση του ανεξάρτητου βουλευτή Γιώργου Αμυρά, το υπουργείο παραδέχεται ότι αυτά τα οχήματα αφενός δεν έχουν υποστεί καμία διορθωτική παρέμβαση επιβαρύνοντας περισσότερο το περιβάλλον και αφετέρου οι ιδιοκτήτες τους εξακολουθούν να πληρώνουν λιγότερα τέλη κυκλοφορίας .
«Σχεδόν πέντε χρόνια μετά το ξέσπασμα του διεθνούς σκανδάλου της Volkswagen με τα αυτοκίνητα με παραποιημένο λογισμικό και η κυβέρνηση παραδέχεται την αδυναμία της να ελέγξει τον αριθμό των επίμαχων οχημάτων τα οποία συνεχίζουν ακόμα και σήμερα να κυκλοφορούν στους δρόμους και να ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα» δήλωσε ο Γιώργος Αμυράς.
Ερωτήματα που έθεσε ο βουλευτής ισχυρίζεται ότι παραμένουν αναπάντητα από την κυβέρνηση όπως εάν έχουν μετρηθεί οι ακριβείς περιβαλλοντικές επιπτώσεις στη χώρα μας από την κυκλοφορία των πειραγμένων οχημάτων, εάν έχουν επιβληθεί ποινικές κυρώσεις στην εταιρεία και αν έχουν καταβληθεί στο ελληνικό Δημόσιο αποζημιώσεις που δικαιούται από μη εισπραχθέντα τέλη κυκλοφορίας.
Για το λόγο αυτό όπως τονίζει σε ανακοίνωση του, ο Γιώργος Αμυράς θα καταθέσει εκ νέου την Ερώτησή του προς τους υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Δικαιοσύνης.