Συγκεκριμένα οι πελάτες της ΕΥΔΑΠ θα πρέπει να απευθύνονται:
Για υποβολή αιτημάτων ή ερωτημάτων:
* Στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
* Στο www.eydap.gr με εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ για υποβολή αιτήσεων διακανονισμών, αίτηση υπαγωγής σε ειδικά τιμολόγια, κ.α.
* Τηλεφωνικά στο 1022 ή στο 210 214 44 44
Για την πληρωμή λογαριασμού, μέσω:
Του www.eydap.gr για την πληρωμή λογαριασμών με χρήση χρεωστικής, πιστωτικής, ή προπληρωμένης κάρτας των συνεργαζόμενων Τραπεζών
Των ATMs, αυτόματων μηχανημάτων, πάγιας εντολής, web banking συνεργαζόμενων Τραπεζών
Εάν, παρ' όλα αυτά, ο πελάτης κρίνει απαραίτητο να μεταβεί σε Περιφερειακό Κέντρο, η ΕΥΔΑΠ, όπως τονίζει η ανακοίνωση, εφαρμόζει όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα προστασίας, όπως η τακτική απολύμανση των Περιφερειακών Κέντρων, η τοποθέτηση αλκοολούχων αντισηπτικών υγρών, κ.α.
Τέλος, η ΕΥΔΑΠ έχει καταρτίσει σχέδιο δράσης για τη διασφάλιση της αδιάλειπτης υδροδότησης της Αττικής.