Σημειώνεται ότι κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.
Σύντομα θα ενταχθούν στην υπηρεσία επιπλέον δέκα (10) Δήμοι, ενώ στόχος της κυβέρνησης είναι η ένταξη όλων των Δήμων της χώρας έως το τέλος του έτους.
Συνολικά έως την 02-09-2020 έχουν διεκπεραιωθεί 459 βιντεοκλήσεις για εξυπηρέτηση πολιτών, όπως αναλυτικά αποτυπώνεται στον κάτωθι πίνακα:
Στόχος του myKEPlive
Στόχος του myKEPlive είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη φυσική μετάβαση των πολιτών στα ΚΕΠ. Με την ψηφιακή πλατφόρμα αναβαθμίζεται και βελτιώνεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών από το κράτος με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση τους.
Ποιες υπηρεσίες αναλαμβάνει
Περιλαμβάνει διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των ΚΕΠ επιλέγοντας μια από τις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:
Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
Υπηρεσίες για επιχειρήσεις
Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία
Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας
Η πλατφόρμα myKEPlive, η οποία χρησιμοποιείται , διευκολύνει σημαντικά όσους συμπολίτες μας για οποιοδήποτε λόγο δυσκολεύονται να μεταβούν φυσικά στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία.
Υπενθυμίζεται ότι μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:1) Πληροφόρηση- Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.
Διευθύνσεις ΚΕΠ-Δήμοι που εξυπηρετούν ΕΔΩ