Μιλώντας σε τοπικό μέσο ενημέρωσης, η δικηγόρος Αριάδνη Νούκα περιέγραψε την απίστευτη ιστορία πελάτη της, που είναι ιδιοκτήτης επιχείρησης εστίασης.
Ο «άτυχος» επιχειρηματίας έλαβε λογαριασμό 1.440 ευρώ και - μετά την υποβολή αντίρρησης στον πάροχο - οι επόμενοι λογαριασμοί που του ήρθαν... ήταν 26 και 3 ευρώ αντίστοιχα.
Η χρέωση των 1.440 ευρώ τον οδήγησε αρχικά σε απελπισία, αλλά ο ίδιος θέλησε να το ψάξει και για αυτό επικοινώνησε με τον πάροχο κι έκανε ένσταση.
Όπως αναφέρει η δικηγόρος του, κινεί πλέον την υπόθεση δικαστικά, καθώς ενώ η εταιρεία αναγνώρισε το λάθος της σχετικά με τη χρέωση, παρόλα αυτά δεν του έδωσε πίσω τα χρήματα.
Όλα αυτά συμβαίνουν, σύμφωνα με την κυρία Νούκα, επειδή η ρήτρα αναπροσαρμογής έχει αδιαφάνεια.
Δείτε το βίντεο του epilogestv.gr