Ακολουθήστε το DNews στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σύμφωνα με το mega οι σταθμάρχες, ανάμεσά τους και ο 59χρονος, έκαναν πρακτική εξάσκηση σε δύο συγκεκριμένους σταθμούς, στο Λιτόχωρο και την Καλαμπάκα.
Ωστόσο, ο πίνακας ελέγχου στο Λιτόχωρο είναι χαλασμένος, ενώ στην Καλαμπάκα δεν υπάρχει πίνακας ελέγχου, επειδή αποτελεί τερματικό σταθμό και σταθμό αφετηρίας.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα για το μήνα Φεβρουαρίου, ο 59χρονος έκανε 14 υπηρεσίες στην Καλαμπάκα, όπου όπως αναφέρθηκε παραπάνω δεν υπάρχει πίνακας ελέγχου.
Στη συνέχεια έκανε άλλες δύο υπηρεσίες στους Νέους Πόρους μαζί με έναν άλλο συνάδελφο, με τις βάρδιες τους να είναι πρωινές, ενώ τη μοιραία βάρδια της 28ης Φεβρουαρίου ο 59χρονος ήταν μόνος του, καθώς οι συνάδελφοί του αποχώρησαν νωρίτερα από τη βάρδια τους.