«Αδιανόητη», χαρακτηρίζει την εξαγγελία του νέου δημάρχου Αθηναίων Χάρη Δούκα, να «ανοίξει» την Β. Όλγας στα αυτοκίνητα, ο συγκοινωνιολόγος Θάνος Βλαστός, ομότιμος καθηγητής πολεοδομίας και συγκοινωνιακού σχεδιασμού στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Μιλώντας στο Dnews, αναφέρει ότι η απόφαση του κ. Δούκα είναι «επιπόλαιη» και σημειώνει: Για μένα είναι εγκληματική στάση. Αυτή την στάση θα την πολεμήσω όσο μπορώ. Το θεωρώ αδιανόητο, μάλλον ο κ. Δούκας, δεν έχει ιδέα από την Αθήνα. Σε όλη την Ευρώπη αυτό που έχουμε οι συγκοινωνιολόγοι ως στόχο, είναι να περιορίσουμε τη χρήση του αυτοκινήτου. Να ενισχύσουμε τη συγκοινωνία το περπάτημα και το ποδήλατο. Και αυτό κυρίως στις πόλεις με ιστορικά κέντρα. Και μας λέει τώρα ο κ. Δούκας, ότι θα ανοίξει την Όλγας για τα αυτοκίνητα, για να μπαίνουν στο κέντρο. Γυρνάμε στο 1950. Με έχει απογοητεύσει αυτή η δήλωση. Η Β. Όλγας συνδέει τη Διονυσίου Αρεοπαγίτου, με το Παναθηναϊκό Στάδιο. Είναι η πορεία που κάνουν όλοι οι επισκέπτες της Αθήνας. Θα αλλάξουν όλα αν ανοίξει η Β. Όλγας. Αυτό το σχέδιο, το δουλεύαμε 30 χρόνια και τώρα θα το διαλύσουμε; Δεν υπήρχε επίσης καμία αντίδραση για αυτόν το πεζόδρομο», αναφέρει.
Τονίζοντας παράλληλα ότι όσοι θέλουν να δοθεί πάλι στην κυκλοφορία η Β. Όλγας, είναι για να κατεβαίνουν από το Παγκράτι στο κέντρο με το αυτοκίνητό τους. «Δεν είναι όμως αυτό το ζητούμενο. Αυτό δεν γίνεται, θα γυρίσουμε στη δεκαετία του ’70. Εδώ θα έπρεπε να έχει γίνει πεζόδρομος και η Πανεπιστημίου, για να περνάει από εκεί το τραμ και να φτάνει μέχρι την Πατησίων. Φτάνει το τραμ στην «πόρτα» του κέντρου, αλλά δεν μπορεί να μπει μέσα», καταλήγει.
Αντίθετος με το «άνοιγμα» της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων στην Β. Όλγας, είναι και ο συγκοινωνιολόγος και καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, Στράτος Παπαδημητρίου.
«Η πόλη πρέπει να γίνει πιο βιώσιμη για τους κατοίκους και τους φιλοξενούμενους τουρίστες. Πρέπει την πόλη να μπορούν να την περπατήσουν. Η Β. Όλγας, εξυπηρετεί αυτό τον σκοπό και ενώνει τους αρχαιολογικούς χώρους. Πρέπει λοιπόν να μην «ανοίξει» σε αυτοκίνητα. Σε ότι αφορά την Πανεπιστημίου, ο κ. Παπαδημητρίου, αναφέρει ότι «θα μπορούσε πραγματικά να γίνει ένας δρόμος, με χαρακτηριστικά που θα επέτρεπαν την κίνηση οχημάτων, αλλά πολύ περιορισμένη και μόνο για τις ανάγκες των κατοίκων του κέντρου και των ιδιοκτητών των καταστημάτων. Υπήρξε ένα τέτοιο σχέδιο. Εκεί που βρίσκεται το τραμ δεν εξυπηρετεί το σχέδιο που είχε εκπονηθεί. Όλα αυτά όμως θέλουν μελέτη, συγκατάθεση και συνεννόηση. Δεν είναι αποφασίζουμε και διατάσσουμε», αναφέρει.