Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, από τα 320 άτοµα το µεγαλύτερο ποσοστό (74,4%) αφορούσε σε θανατηφόρο ατύχηµα. Ο µεγαλύτερος αριθµός ατυχηµάτων συνέβη σε θαλάσσιες περιοχές και λιγότερο επάνω σε πλοία. Συγκεκριµένα, από τα 238 θανατηφόρα ατυχήµατα, τα 217 (91,2%) συνέβησαν σε θαλάσσιες περιοχές δικαιοδοσίας λιµενικών αρχών και τα 21 (8,8%) συνέβησαν επάνω σε πλοία. Αντίστοιχα, από τα 82 µη θανατηφόρα ατυχήµατα, τα 54 συνέβησαν σε άτοµα που βρίσκονταν σε θαλάσσιες περιοχές δικαιοδοσίας λιµενικών αρχών και τα 28 σε άτοµα επάνω σε πλοία.
Από το σύνολο των ατόµων που έπαθαν ατύχηµα επάνω σε πλοίο, το µεγαλύτερο ποσοστό (63,3%) συνέβη σε επιβατηγά πλοία. Αντίστοιχα, το µεγαλύτερο ποσοστό (93,4%) των ατόµων που έπαθαν ατύχηµα σε θαλάσσιες περιοχές δικαιοδοσίας λιµενικών αρχών, συνέβη σε παράκτιες περιοχές.
Αναφορικά µε την ηλικία των ατόµων που έπαθαν ατύχηµα σε πλοία ή σε θαλάσσιες περιοχές, το 60,3% των παθόντων (193 άτοµα) ήταν άνω των 65 ετών. Από τα 49 ατυχήµατα που έπαθαν τα άτοµα επάνω σε πλοίο το 2015, τα 21 ήταν θανατηφόρα (θάνατοι από πνιγµό ή από άλλη αιτία) και τα 27 αφορούσαν σε µικροατυχήµατα (θλάσεις, διαστρέµµατα ή κατάγµατα). Από τα 271 ατυχήµατα που συνέβησαν σε θαλάσσιες περιοχές δικαιοδοσίας λιµενικών αρχών, 217 ήταν θανατηφόρα (θάνατοι από πνιγµό ή από άλλη αιτία), 17 σχετίζονταν µε θλάσεις, διαστρέµµατα ή κατάγµατα και 37 µε διάφορες άλλες αιτίες.
Ο συνολικός αριθµός των θανάτων από πνιγµό αυξήθηκε το 2015 σε σχέση µε το 2014 κατά 8,5% (από 177 σε 192), έναντι µείωσης 23,7% (από 232 σε 177) που είχε παρατηρηθεί το 2014 σε σχέση µε το 2013.
Σε συνολικά 17 ελληνικά εµπορικά πλοία (100 κόρων και άνω) και συνολικής χωρητικότητας 58.311 κόρων, συνέβη ατύχηµα κατά το 2015.
Τα πλοία αυτά αντιστοιχούν στο 0,93% του συνόλου της δύναµης του ελληνικού εµπορικού στόλου και στο 0,13% της ολικής χωρητικότητας του.
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, από τα 17 πλοία, τα περισσότερα αφορούσαν σε επιβατηγά πλοία. Αναφορικά µε το αποτέλεσµα του ναυτικού ατυχήµατος, τα 14 από τα 17 ατυχήµατα προκάλεσαν βλάβη στο πλοίο, εκ των οποίων τα 5 ατυχήµατα αφορούσαν σε προσάραξη του πλοίου χωρίς σηµαντικές ζηµιές, τα 3 ατυχήµατα προκάλεσαν απώλεια ή βλάβη του µεταφερόµενου φορτίου µεγαλύτερη του ¼, ενώ δεν αναφέρθηκε καµία απώλεια ζωής ή σοβαρός τραυµατισµός από τα εν λόγω ατυχήµατα πλοίων.
Τα περισσότερα πλοία στα οποία συνέβη ατύχηµα ήταν ηλικίας µεγαλύτερης των 30 ετών (8 πλοία) και 4 πλοία ήταν ηλικίας 15- 20 ετών. Η πλειονότητα των ατυχηµάτων συνέβη σε πλοία µικρής χωρητικότητας (κάτω των 3.000 κόρων). Συγκεκριµένα, 5 ατυχήµατα συνέβησαν σε πλοία 100- 500 κόρων, 5 ατυχήµατα σε πλοία 500- 1.600 κόρων και 4 ατυχήµατα σε πλοία 1.600- 3.000 κόρων.