Ειδικότερα, τα έσοδα του «κολοσσού» των social media αυξήθηκαν στα 11,97 δισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 49% από την αντίστοιχη περσινή περίοδο και ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των 11,41 δισ. στις οποίες είχαν καταλήξει αρκετοί αναλυτές.
Αύξηση 13% σημείωσαν οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες, φτάνοντας στα 2,2 δισεκατομμύρια, ενώ το ίδιο ποσοστό αύξησης αφορά και στους ενεργούς χρήστες σε ημερήσια βάση.
«Παρά τις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, η κοινότητα και η επιχείρησή μας σημείωσαν ένα καλό ξεκίνημα το 2018» δήλωσε ο CEO του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ επισημαίνοντας ότι ο κολοσσός των social media
«υιοθετεί μια ευρύτερη αντίληψη της ευθύνης του» και «επενδύει χρήματα ώστε να διασφαλίσει ότι οι υπηρεσίες του χρησιμοποιούνται για καλό σκοπό».
«Πρέπει να συνεχίσουμε να φτιάχνουμε νέα εργαλεία για να βοηθάμε τους ανθρώπους να συνδέονται, να ενισχύουμε τις κοινότητές μας και να φέρνουμε τους χρήστες μας πιο κοντά», συμπλήρωσε ο Mr. Facebook.