Μια αναλυτική ματιά των χωρών της ΕΕ αρκεί για να δούμε ότι οι πωλήσεις είναι ακόμη πολύ χαμηλές ειδικά στις χώρες με χαμηλό ΑΕΠ, ενώ οι πωλήσεις είναι λίγο περισσότερες σε χώρες που έχουν υψηλό ΑΕΠ.
Ολα αυτά όταν πολύ σύντομα θα ισχύσουν τα νέα μέτρα των εκπομπών ρύπων και ειδικότερα τα αυστηρά όρια που θα ισχύσουν μετά το 2020. Το σημαντικότερο πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι ακόμη δεν υπάρχει μεγάλη αυτονομία, οι μπαταρίες είναι ακριβές, ενώ δεν υπάρχει η ανάλογη υποδομή φόρτισης στις περισσότερες χώρες. Σε αυτούς τους παράγοντες να προσθέσουμε και το γεγονός ότι από την πλευρά των κυβερνήσεων δεν έχουν δοθεί τα ανάλογα κίνητρα αγοράς. Ωστόσο τα πλάνα των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναφέρουν ότι το 15% των αυτοκινήτων που θα πωλούνται το 2025 θα είναι ηλεκτρικά...