Ένα δισεκατομμύριο χρήστες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν το Viber και αυτός είναι ο λόγος που είναι πλέον η πέμπτη μεγαλύτερη υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων στον κόσμο.
Πρόσφατα, η διάσημη υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων προσχώρησε στο κίνημα #StopHateForProfit που καλεί τις επιχειρήσεις ν’ αναστείλουν τις δαπάνες διαφήμισης στο Facebook για τον μήνα Ιούλιο.
Ο ιδιοκτήτης της Rakuten Viber, έχει ήδη σταματήσει όλες τις δαπάνες διαφήμισης στις πλατφόρμες του Facebook και του Instagram.
Επιπλέον, η Viber ανακοίνωσε πως θ’ αφαιρέσει όλα τα σημεία επαφής του Facebook από την εφαρμογή που περιλαμβάνει το Facebook Connect, τ’ οποίο επιτρέπει στους χρήστες να συνδεθούν.
Η εφαρμογή αποχαιρετά επίσης το GIPHY.