«Σκοπός είναι να δημιουργήσει ένα μέλλον χωρίς αποκλεισμούς, διατηρώντας παράλληλα τη δέσμευσή της εταιρείας να παράγει το καλύτερο ρύζι στον κόσμο», όπως αναφέρει η ανακοίνωση.
«Το τελευταίο διάστημα, έχουμε ακούσει χιλιάδες καταναλωτές, τους Συνεργάτες μας και άλλους ενδιαφερόμενους από όλο τον κόσμο», ανέφερε χαρακτηριστικά η Fiona Dawson, Global President Mars Food, Multisales και Global Customers.
«Κατανοούμε τις ανισότητες που πιθανά σχετίζονταν με το όνομα και το πρόσωπο του brand στην προηγούμενη μορφή του, και όπως ανακοινώσαμε τον Ιούνιο, δεσμευτήκαμε να αλλάξουμε».
Η εταιρεία θα αφαιρέσει την εικόνα που υπάρχει στη συσκευασία και θα προχωρήσει σε μια πιο δίκαιη απεικόνιση. Έτσι, το brand δεν αλλάζει απλώς το όνομα και την εικόνα του, αλλά αναλαμβάνει δράση και για την ενίσχυση της ενσωμάτωσης και της ισότητας, θέτοντας ως όραμα τη δημιουργία ευκαιριών που προσφέρουν σε όλους μια θέση στο τραπέζι.
Μεταξύ άλλων δράσεων στη Greenville του Μισισιπή, όπου το Ben’s Original ™ παράγεται για περισσότερα από 40 χρόνια, η Mars Food θα προχωρήσει σε επενδύσεις στην τοπική κοινότητα με στόχο την αντιμετώπιση ζητημάτων που αντιμετωπίζει η συγκεκριμένη περιοχή των Η.Π.Α εδώ και δεκαετίες.
Ο σχεδιασμός των προγραμμάτων θα επικεντρωθεί στην ενίσχυση των εκπαιδευτικών ευκαιριών για περισσότερους από 7.500 μαθητές της περιοχής, καθώς και στην προώθηση της πρόσβασης σε φρέσκα τρόφιμα, ενώ οι νέες συσκευασίες Ben’s Original™ θα αρχίσουν να φτάνουν στα ράφια των καταστημάτων το 2021.