Τον περασμένο μήνα, αφού ανακοίνωσε ότι η εταιρεία του έχασε συνδρομητές για πρώτη φορά σε μια δεκαετία, δήλωσε στους επενδυτές ότι ήθελε να παρουσιάσει μια φθηνότερη έκδοση της υπηρεσίας που θα είχε διαφημίσεις "μέσα στο επόμενο έτος ή δύο", αν και δεν ήταν σαφής σχετικά με τις λεπτομέρειες.
Αυτή την εβδομάδα, το Netflix προχώρησε σε επίσπευση του χρονοδιαγράμματος, λέγοντας στους υπαλλήλους ότι μια κατηγορία διαφημίσεων θα μπορούσε να κυκλοφορήσει πριν από το τέλος του 2022.
Όλα αυτά υπογραμμίζουν μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες streaming video βλέπουν την επιχείρησή τους.
Η τηλεοπτική διαφήμιση, η οποία φαινόταν ότι προοριζόταν να αποτελέσει ένα «μαύρο σημείο», είναι ξαφνικά και πάλι πολύ ζωντανή, ακόμη και με υπηρεσίες που κάποτε έβαζαν την ταυτότητά τους στην απουσία διαφημίσεων.
Πέρυσι, για παράδειγμα, η HBOMax άρχισε να πουλάει μια χαμηλότερη κατηγορία με διαφημίσεις- η Disney+ προσθέτει μια δική της φέτος.
Πρόκειται για μια στροφή σε μια βιομηχανία που φαινόταν ότι απομακρυνόταν από τις διαφημίσεις όσο πιο γρήγορα μπορούσε - εν μέρει επειδή ακολουθούσε το παράδειγμα του Netflix κατά των διαφημίσεων.
Αλλά αν κάνετε ένα βήμα πίσω, υπάρχουν δύο εύκολα κατανοητοί λόγοι για τους οποίους οι streamers αγκαλιάζουν τις διαφημίσεις, οικειοθελώς ή απρόθυμα:
Ακόμα και το 2022, υπάρχει ένα τεράστιο ποσό χρημάτων στην τηλεοπτική διαφήμιση, το οποίο εξακολουθεί να αυξάνεται:
- Οι διαφημιστές θα δαπανήσουν 65 δισεκατομμύρια δολάρια για τηλεοπτικές διαφημίσεις φέτος, αυξημένα κατά 4% σε σχέση με πέρυσι.
- Ακόμη και το 2022, οι άνθρωποι εξακολουθούν να παρακολουθούν πολλά τηλεοπτικά προγράμματα, αλλά το παρακολουθούν όλο και περισσότερο σε υπηρεσίες streaming στις τηλεοράσεις τους - οι υπηρεσίες streaming αντιπροσωπεύουν πλέον το 30 τοις εκατό του τηλεοπτικού χρόνου, σύμφωνα με τη Nielsen.
Πηγή: vox.com