Συνεχίζονται οι αλλαγές από τον Έλον Μασκ στο κοινωνικό δίκτυο X, πρώην Twitter. Όπως αναφέρουν διεθνή ΜΜΕ έκανε το X Pro – το οποίο ήταν προηγουμένως γνωστό ως TweetDeck – προϊόν μόνο για συνδρομητές.
Αρκετοί χρήστες ανέφεραν στην πλατφόρμα ότι ενώ προσπαθούσαν να αποκτήσουν πρόσβαση στο TweetDeck εμφανίστηκε ένα αναδυόμενο παράθυρο που τους ζητούσε να αγοράσουν μια συνδρομή Blue. Το X «σκότωσε» τελικά την ελεύθερη πρόσβαση στο tweetdeck, αναφέρει μεταξύ άλλων σε σχετική ανάρτηση ο Ματ Ναβάρα, ένας από τους πιο γνωστούς συμβούλους για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ευρώπη.
{https://twitter.com/russbengtson/status/1691570716167090256?s=20}
Η κίνηση αυτή δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς στις 3 Ιουλίου η εταιρεία δήλωσε ότι εντός 30 ημερών το TweetDeck θα είναι προσβάσιμο μόνο σε επαληθευμένους χρήστες. Όπως πολλά από τα χρονοδιαγράμματα που υποσχέθηκε ο Μασκ, το κοινωνικό δίκτυο καθυστέρησε να εφαρμόσει τον νέο κανόνα κατά μερικές ημέρες.
Πολλές εφημερίδες, μεμονωμένοι δημοσιογράφοι, ερευνητές και σύμβουλοι κοινωνικών δικτύων χρησιμοποιούσαν το TweetDeck – το οποίο εξαγοράστηκε από το Twitter σε μια συμφωνία 40 εκατομμυρίων δολαρίων το 2011 – για να παρακολουθούν πολλαπλές λίστες και τάσεις στο Twitter/X. Τώρα θα πρέπει να πληρώσουν για να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το εργαλείο.
{https://twitter.com/MattNavarra/status/1691575096081625488?s=20}