Μέχρι τις αρχές του Απρίλη εφέτος προστέθηκαν τρία νέα σημεία πώλησης στο δίκτυο του ομίλου, δύο καταστήματα Intersport (ένα στην Ελλάδα και ένα στη Ρουμανία) και ένα κατάστημα The Athlete’s Foot (στη Λάρισα), ενώ από τη διοίκηση εκτιμάται πως η εφετινή χρονιά θα κινηθεί σταθεροποιητικά για τη δραστηριότητα στην Ελλάδα, η οποία σημειωτέον δέχεται και τη μεγαλύτερη πίεση σε σχέση με τις υπόλοιπες αγορές του ομίλου στο εξωτερικό.
Σύμφωνα με το επενδυτικό πλάνο του ομίλου, στόχος είναι το 2020 η αλυσίδα Intersport να φθάσει τα 150 καταστήματα. Το μεγαλύτερο βάρος της ανάπτυξης θα «σηκώσει» η τουρκική αγορά, όπου τα σημεία πώλησης θα υπερδιπλασιαστούν, ενώ μόλις 6 νέα καταστήματα θα ανοίξουν στην ελληνική αγορά.
Σχετικά με την ανάπτυξη των καταστημάτων The Athlete’s Foot σε Ελλάδα και Τουρκία, προβλέπεται σε βάθος 8ετίας να δημιουργηθεί δίκτυο 50 καταστημάτων στις δύο χώρες.
Σήμερα ο όμιλος Fourlis ελέγχει 108 καταστήματα Intersport και ειδικότερα στην Ελλάδα 48, στη Ρουμανία 29, στην Τουρκία 22, στη Βουλγαρία 5 και στην Κύπρο 4, καθώς και 7 καταστήματα The Athlete’s Foot εκ των οποίων στην Ελλάδα 5 και στην Τουρκία 2.
Κατά το α’ τρίμηνο εφέτος, στη λιανική αθλητικών ειδών η αλυσίδα Intersport εμφάνισε πωλήσεις αυξημένες κατά 4,3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, στα 32,4 εκατ. ευρώ, έναντι 31 εκατ. ευρώ το 2015. Η δραστηριότητα αθλητικών ειδών είχε EBITDA 1,4 εκατ. ευρώ σε σχέση με 0,6 εκατ. ευρώ αντίστοιχα, ενώ παρουσίασε ζημιές προ φόρων 763 χιλ. ευρώ, έναντι ζημιών 1,1 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2015.
Σε ό,τι αφορά την αλυσίδα καταστημάτων ΙΚΕΑ, δεν υπάρχει πλάνο ώστε να αυξηθεί ο αριθμός των καταστημάτων με εξαίρεση ίσως τη Βουλγαρία αλλά όχι άμεσα. Σήμερα, λειτουργούν συνολικά 7 καταστήματα ΙΚΕΑ, 5 από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο και ένα στη Σόφια Βουλγαρίας. Επίσης λειτουργούν 6 σημεία παραγγελιοληψίας προϊόντων ΙΚΕΑ στη Ρόδο, στην Πάτρα, στα Χανιά, στο Ηράκλειο, στη Κομοτηνή και από τον Ιούλιο 2015 και στην πόλη Βάρνα της Βουλγαρίας, ενώ το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΙΚΕΑ (e-commerce) είναι σε πλήρη λειτουργία και στις τρείς χώρες Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο.
Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (αλυσίδα ΙΚΕΑ), παρουσίασε πωλήσεις ύψους 59,6 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο του 2016 με αύξηση 7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015 (όπου οι πωλήσεις ανήλθαν σε 55,7 εκατ. ευρώ). Το EBITDA του συγκεκριμένου τομέα ανήλθε σε 2,3 εκατ. ευρώ, έναντι 1,5 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, ενώ παρουσίασε ζημιές προ φόρων 2,5 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 3,8 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.
Συνολικά ο όμιλος το πρώτο τρίμηνο του 2016 εμφάνισε πωλήσεις ύψους 92 εκατ. ευρώ έναντι 88,6 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2015, με αύξηση 3,8%. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του ομίλου ανήλθαν σε 3 εκατ. ευρώ έναντι 1,1 εκατ. ευρώ αντίστοιχα και οι ζημίες προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 4 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 6,1 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.