Ειδικότερα, αύξηση του όγκου των πωλήσεων καταγράφηκε σε Πολυκαταστήματα (15,5%), Τρόφιµα- Ποτά (7%), Ένδυση-Υπόδηση (5,9%) και Μεγάλα καταστήματα τροφίµων (1,3%). Στον αντίποδα, οι πωλήσεις μειώθηκαν σε Έπιπλα- Ηλεκτρικά είδη- Οικιακό εξοπλισµό (10,5%), Φαρµακευτικά- Καλλυντικά (7,7%), Καύσιµα και λιπαντικά αυτοκινήτων (3%) και Βιβλία- Χαρτικά- Λοιπά είδη δώρων κ.ά. (1,6%).
Όπως ανακοινώθηκε από την ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιµές) στο λιανικό εμπόριο, σηµείωσε µείωση 1,6% τον Μάρτιο 2016 σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2015, ενώ σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2016 σηµείωσε αύξηση 4%.
Ο εποχικά διορθωµένος (ως προς την επίδραση εποχικών γεγονότων, π.χ. έναρξη σχολικής περιόδου, εορτές, τουριστική περίοδος κ.λπ.) γενικός δείκτης όγκου, σηµείωσε αύξηση 3,2% τον Μάρτιο 2016 σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2016.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (σε τρέχουσες τιµές), σηµείωσε µείωση 4,3% τον Μάρτιο 2016 σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2015, ενώ σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2016 σηµείωσε αύξηση 6,8%.
Ο εποχικά διορθωµένος γενικός δείκτης κύκλου εργασιών, σηµείωσε αύξηση 2,5% τον Μάρτιο 2016 σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2016.