Όπως αναφέρει στην επιστολή του ο κ. Μίχαλος: «...Οι απεργιακές κινητοποιήσεις που οδηγούν στο κλείσιμο των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, μετά τον προηγηθέντα αποκλεισμό της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ελλάδας και ΠΓΔΜ από πρόσφυγες και μετανάστες, αποτελεί ένα ακόμα σοβαρότατο πλήγμα για τους Έλληνες επιχειρηματίες και τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεών τους».
Ο κ. Μίχαλος σημειώνει ακόμη ότι η απεργία συμπίπτει με την έναρξη της θερινής τουριστικής περιόδου και με την αυξημένη κίνηση στον κλάδο της κρουαζιέρας, ενώ «η απουσία ειδικού κοντέινερ στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι άμεσο αποτέλεσμα των απεργιακών κινητοποιήσεων, που επιδεινώνει ακόμα περισσότερο την κατάσταση».