Μέσω του My Bank οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα απευθείας χρέωσης του τραπεζικού τους λογαριασμού για αγορές σε περιβάλλον ηλεκτρονικού εμπορίου (online shop) με απλό, αποτελεσματικό και ασφαλή τρόπο, χωρίς νέες εγγραφές και κωδικούς πρόσβασης και χωρίς την ανάγκη ανοίγματος νέων λογαριασμών, αναφέρει η ανακοίνωση της τράπεζας.
Όπως επισημαίνεται, μέσα από μία απλή, αποτελεσματική και ασφαλή διαδικασία που προστατεύει τα προσωπικά στοιχεία πληρωμών, οι πελάτες μέσω του εικονιδίου MyBank της ιστοσελίδας του ηλεκτρονικού καταστήματος μεταφέρονται στο e-Banking ή το mobile banking της Τράπεζας, όπου ακολουθώντας απλά και γρήγορα βήματα προχωρούν σε πληρωμές μέσω επιλεγμένων λογαριασμών. Η πληρωμή ολοκληρώνεται με την επιβεβαίωση από τον πελάτη της εντολής μεταφοράς πίστωσης, τα πεδία της οποίας θα είναι προσυμπληρωμένα με όλες τις σχετικές με την αγορά του πληροφορίες (όνομα και λογαριασμός δικαιούχου, ποσό, νόμισμα, προϊόν ή υπηρεσία αγοράς, κ.λπ.).
Η υπηρεσία My Bank διατίθεται στους e-Banking πελάτες της Eurobank και διέπεται από τις ισχύουσες διατάξεις περί περιορισμών στην ανάληψη μετρητών και στη μεταφορά κεφαλαίων.
Η υπηρεσία My Bank είναι διαθέσιμη για αγορές προς το παρόν μόνο από ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα μέσω desktop, tablet ή κινητού.
Σημειώνεται ότι η υπηρεσία παρέχεται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών (ΕΕΤ) για την ενίσχυση των πανευρωπαϊκών ψηφιακών λύσεων εμπορίου και υποστηρίζεται από τις συνεργαζόμενες ελληνικές τράπεζες από τον Μάιο του 2016.