Με στόχο τη διεύρυνση των μεριδίων της, η Καραμολέγκος υπερθεμάτισε στον πλειστηριασμό του σήματος πριν από ενάμισι χρόνο (το brand Κατσέλης διεκδικούσαν ακόμη μία ελληνική εταιρεία και δύο ξένες), αφού μέσα από έρευνες που είχε πραγματοποιήσει διαπίστωσε την υψηλή αναγνωρισιμότητά του παρά το γεγονός ότι αυτό απουσίαζε από τα ράφια των καταστημάτων για μήνες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το brand Κατσέλης καταλαμβάνει σταθερά την τρίτη θέση στην προτίμηση των καταναλωτών, σύμφωνα με τις έρευνες αγοράς.
Όπως ανακοίνωσε χθες το βράδυ σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Χίλτον ο Μανώλης Καραμολέγκος, διευθύνων σύμβουλος της αρτοβιομηχανίας Καραμολέγκος, «αποφασίσαμε να πάμε κόντρα στο ρεύμα, σε μια εποχή που η κατανάλωση πέφτει και οι τζίροι μειώνονται».
Από τα «αναστημένα» προϊόντα Κατσέλης η αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος προσδοκά μερίδιο 8,7% το 2017 και 15% το 2018, ενώ σε βάθος διετίας θα επενδύσει περί τα 10 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση και την αναδιοργάνωση των γραμμών παραγωγής.
Με την προϋπόθεση ότι όλα θα πάνε σύμφωνα με το σχεδιασμό, η εισηγμένη αρτοβιομηχανία την επόμενη διετία θα αγγίζει αθροιστικά κοντά στο 55% της εγχώριας αγοράς, από 38,4% που ελέγχει σήμερα με το brand Καραμολέγκος.
Η Καραμολέγκος, που ελέγχει την Απολλώνιον ΑΒΕΕ και τη θυγατρική στη Ρουμανία Karamolegos Bakery Romania SA, έκλεισε το 2015 με πωλήσεις 77,3 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 460.000 ευρώ.