Στη σελίδα της Toblerone στο Facebook η εταιρεία ανακοίνωσε: «Επιλέξαμε να αλλάξουμε το σχήμα για να διατηρήσουμε το προϊόν προσιτό για τους πελάτες μας». Οι αντιδράσεις από τους καταναλωτές ήταν άμεσες. «Καταλαβαίνουμε τη μείωση τους βάρους, αλλά γιατί αυτό το κενό ανάμεσα στα τρίγωνα;
Είναι ηλίθιο», σχολίασαν κάποιοι. «Ας κάνατε τις μπάρες πιο κοντές», πρότειναν πολλοί. «Είναι απάτη, αγοράζεις μια σοκολάτα και σου βγαίνει μισή», διαμαρτυρήθηκαν άλλοι.
Μέχρι και διαβεβαιώσεις ότι η απόφαση αυτή δεν σχετίζεται με το Brexit χρειάστηκε να δώσει εκπρόσωπος της Mondelez, παρόλο που η πτώση της στερλίνας έχει αναγκάσει πολλές εταιρείες να αυξήσουν τις τιμές των προϊόντων τους. Ωστόσο δεν ξεκαθάρισε αν η αλλαγή στο σχήμα των Toblerone θα ισχύσει και για άλλες ευρωπαϊκές χώρες.