Σκοπός της νέας υπηρεσίας υποστήριξης (Helpdesk) είναι να αποτελέσει το σημείο επαφής μεταξύ των συναλλασσομένων με το ΕΒΕΑ και την αντίστοιχη υπηρεσία Γ.Ε.ΜΗ. του τομέα των Α.Ε.
Συγκεκριμένα, αναλαμβάνει την παραλαβή αιτήσεων, την επίλυση απλών δυσλειτουργιών (από το τηλέφωνο ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), καθώς και την ενημέρωση των χρηστών σε θέματα που άπτονται του τομέα των ανωνύμων εταιρειών.
Απευθύνεται σε όλες τις ανώνυμες εταιρείες με αρμόδια υπηρεσία ΓΕΜΗ του ΕΒΕΑ. Για την εξυπηρέτηση αρμόδια είναι η υπηρεσία υποστήριξης που λειτουργεί στον πρώτο όροφο, Ακαδημίας 7 Αθήνα καθημερινά 8:00 16:00. Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210-3382302, 210-3382244, 210-3382129 και e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.