Μεταξύ άλλων, στη σχετική σημερινή ανακοίνωση του ΚΕΠΚΑ επισημαίνεται ότι το 92,54% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, έπειτα από παρέμβαση του κέντρου, στους προμηθευτές, ενώ 40 δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών, ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές, ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της πολιτείας, ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών. Επιπλέον, στην ανακοίνωση τονίζεται ότι δύο καταγγελίες παραπέμφθηκαν, στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού, οι οποίες αποφάσισαν υπέρ του καταναλωτή.
Συνολικά, με τη μεσολάβηση του ΚΕΠΚΑ, οι καταναλωτές - μέλη του κέντρου ωφελήθηκαν με το ποσό των 101.656,14 ευρώ.